- Kodi
- COM 563
- Emri
- Publiku, Audienca dhe Përdoruesit e Mediave
- Semestri
- 3
- Leksione
- 3.00
- Seminare
- 0.00
- Laboratore
- 0.00
- Kredite
- 3.00
- ECTS
- 6.00
- Përshkrimi
-
Në fokus të kursit do të jenë çështjet që lidhen me audiencat. Ç’është audienca, pse zakonisht flitet për karakterin heterogjen të saj, çka na detyron të flasim për shumëlloj audiencash, për publikë, nga çfarë karakterizohen dhe roli i analizave funksionale e demografike për të depërtuar në këto lloj tiparesh. Ajo që do të theksohet e shpjegohet gjatë kursit lidhet ngushtë me ndryshimet teknologjike dhe shfaqjen e mediave të reja, një zhvillim ky që është pasuar nga ndryshimi i pozicionit të audiencave; koncepti user generation content dhe situate aktuale në terrenin shqiptar.
- Objektivat
-
Njohja dhe përdorimi i medias për të ndikuar audiencën. Gjithashtu mënyra se si mediat masin audiencën e tyre. Studentët do të kuptojnë më mire rolin që media ka në jetën e tyre të përditshm edhe se si audienca mund të “manipulohet”. Por njëkohësisht do të njihen me mënyrat e reja të përdorimit të kanaleve të mediave konvencionale dhe mediave të reja për të dhënë e marë informacion, argëtim, etj.
- Java
- Tema
- 1
- Mediat konvencionale dhe audiencat
- 2
- Mediat e reja dhe linja e komunikimit “many to many”
- 3
- Opinioni publik dhe audiencat
- 4
- Matja e Audiencave dhe kufizimet e praktikave
- 5
- Audiencat aktive dhe : A ka nevojë për gazetarë – Eric Scherer
- 6
- Analiza demografike e audiencave
- 7
- Analizat funksionale të audiencave (kush mund ta influencojë?)
- 8
- Provim Gjysmëfinal
- 9
- Politika dhe Media
- 10
- Roli i markës dhe audiencat
- 11
- Audiencat globale – M.Kunczik
- 12
- Trinomi: Audienca/ Politika/ Media si shprehje e shkëmbimit në demokraci
- 13
- E vërteta në kushtet e mbingarkesës me informacion (Kovach&Rosenstiel)
- 14
- Audiencat dhe roli i tyre në jetë shoqërore në Shqipëri
- 15
- Përsëritje
- 16
- Provim Final
- 1
- Për t'u bërë të njohur me debatet akademike për reth natyrës dhe ndërtimit të publikut.
- 2
- Për t'u bërë të njohur me historinë e medias si industry dhe të konceptojmë dhe masim audiencën
- 3
- Për të pasur një koncept të qartë për rolin e invidit si pjesëmarrës në audiencat e sotme active.
- Sasia Përqindja Përqindja totale
- Gjysmë finale
- 1 40% 40%
- Kuize
- 0 0% 0%
- Projekte
- 0 0% 0%
- Detyra
- 0 0% 0%
- Laboratorët
- 0 0% 0%
- Pjesëmarrja në mësim
- 0 0% 0%
- Përqindja totale e vlerësimit
- 40%
- Përqindja e provimit përfundimtar
- 60%
- Përqindja totale
- 100%
- Sasia Kohëzgjatja (orë) Gjithsej (orë)
- Kohëzgjatja e kursit (përfshirë javët e provimit)
- 16 3 48
- Orë studimi jashtë klasës
- 14 3 42
- Detyrat
- 0 0 0
- Gjysmë finale
- 1 20 20
- Provimi përfundimtar
- 1 40 40
- Të tjera
- 0 0 0
- Ngarkesa totale e punës
- 150
- Ngarkesa totale e punës / 25 (orë)
- 6.00
- ECTS
- 6.00