Publiku, Audienca dhe Përdoruesit e Mediave

Print

Bashkim Gjergji, Prof. Asoc. Dr.

Kodi
COM 563
Emri
Publiku, Audienca dhe Përdoruesit e Mediave
Semestri
3
Leksione
3.00
Seminare
0.00
Laboratore
0.00
Kredite
3.00
ECTS
6.00
Përshkrimi

Në fokus të kursit do të jenë çështjet që lidhen me audiencat. Ç’është audienca, pse zakonisht flitet për karakterin heterogjen të saj, çka na detyron të flasim për shumëlloj audiencash, për publikë, nga çfarë karakterizohen dhe roli i analizave funksionale e demografike për të depërtuar në këto lloj tiparesh. Ajo që do të theksohet e shpjegohet gjatë kursit lidhet ngushtë me ndryshimet teknologjike dhe shfaqjen e mediave të reja, një zhvillim ky që është pasuar nga ndryshimi i pozicionit të audiencave; koncepti user generation content dhe situate aktuale në terrenin shqiptar.

Objektivat

Njohja dhe përdorimi i medias për të ndikuar audiencën. Gjithashtu mënyra se si mediat masin audiencën e tyre. Studentët do të kuptojnë më mire rolin që media ka në jetën e tyre të përditshm edhe se si audienca mund të “manipulohet”. Por njëkohësisht do të njihen me mënyrat e reja të përdorimit të kanaleve të mediave konvencionale dhe mediave të reja për të dhënë e marë informacion, argëtim, etj.

Java
Tema
1
Mediat konvencionale dhe audiencat
2
Mediat e reja dhe linja e komunikimit “many to many”
3
Opinioni publik dhe audiencat
4
Matja e Audiencave dhe kufizimet e praktikave
5
Audiencat aktive dhe : A ka nevojë për gazetarë – Eric Scherer
6
Analiza demografike e audiencave
7
Analizat funksionale të audiencave (kush mund ta influencojë?)
8
Provim Gjysmëfinal
9
Politika dhe Media
10
Roli i markës dhe audiencat
11
Audiencat globale – M.Kunczik
12
Trinomi: Audienca/ Politika/ Media si shprehje e shkëmbimit në demokraci
13
E vërteta në kushtet e mbingarkesës me informacion (Kovach&Rosenstiel)
14
Audiencat dhe roli i tyre në jetë shoqërore në Shqipëri
15
Përsëritje
16
Provim Final
1
Për t'u bërë të njohur me debatet akademike për reth natyrës dhe ndërtimit të publikut.
2
Për t'u bërë të njohur me historinë e medias si industry dhe të konceptojmë dhe masim audiencën
3
Për të pasur një koncept të qartë për rolin e invidit si pjesëmarrës në audiencat e sotme active.
Sasia Përqindja Përqindja totale
Gjysmë finale
1 30% 30%
Kuize
0 0% 0%
Projekte
0 0% 0%
Detyra
1 20% 20%
Laboratorët
0 0% 0%
Pjesëmarrja në mësim
1 10% 10%
Përqindja totale e vlerësimit
60%
Përqindja e provimit përfundimtar
40%
Përqindja totale
100%
Sasia Kohëzgjatja (orë) Gjithsej (orë)
Kohëzgjatja e kursit (përfshirë javët e provimit)
16 3 48
Orë studimi jashtë klasës
14 3 42
Detyrat
1 0 0
Gjysmë finale
1 20 20
Provimi përfundimtar
1 40 40
Të tjera
0 0 0
Ngarkesa totale e punës
150
Ngarkesa totale e punës / 25 (orë)
6.00
ECTS
6.00