Konceptim dhe Menaxhim Fushatash

Print

Blendi Ceka, PhD

Kodi
COM 523
Emri
Konceptim dhe Menaxhim Fushatash
Semestri
0
Leksione
3.00
Seminare
0.00
Laboratore
0.00
Kredite
3.00
ECTS
6.00
Përshkrimi

Lënda synon të jap njohuri të detajuara mbi organizimin dhe menazhimin e fushatave të ndryshme përfshirë edhe fushatat zgjedhore. Puna dhe procesi mësimor në këtë lëndë do të zhvillohet në shkëmbim eksperiencash midis lektorit dhe studentëve. Një rëndësi e veçantë do t’u kushtohet projekteve që studentët do të punojnë në grup. Pjesëmarrësit e kursit do të ndërtojnë një fushatë të mirëfilltë mbi një temë të përzgjedhur nga vetë ata dhe do ta menaxhojnë në të gjithë elementët përbërës duke u vlerësuar si në drejtim të realizimit të elementëve të fushatës ashtu edhe përsa i përket rezultatit të kësaj fushate

Objektivat

- Zhvillimi dhe kuptimi i një ndarjeje të duhur të punës në mes pjesëmarrësve të grupit. - Duke pasur parasysh të dhënat e target audiencës, të zhvillojnë mesazhe efektive të fushatës dhe të përcaktojnë një angazhim të llojeve të ndryshme medias për të promovuar dhe mbështetur fushatën me qëllim influencimin dhe bindjen e audiencës për të përkrahuar dhe mbështetur fushatën. - Përdorimi i të dhënave të audiencën për të zhvilluar një buxhet të përshtatshëm (dhe me kosto të ulët) fushate, duke përfshirë edhe planet realiste për ngritjen e fondeve. - Hartimi i një plani për shfrytëzimin maksimal të vullnetarëve / ambasadorëve. - Krijimi i një analizë krahasuese për drejtimin e fushatës në juridiksione të ndryshme lokale (në një sërë vendesh në varësi të pjesëmarrësve)

Java
Tema
1
Kuptimi i problematikës. Bazat dhe elementët kryesorë të një fushate. Llojet e ndryshme të fushatave
2
Brainstorming, diskutime, debatime për konceptimin e fushatës – projekt semestral. Planifikimi i elementeve të ndryshme të fushatës. Elementët e ndryshëm të fushatës, grupi i punës ndarja e detyrave
3
Kandidati dhe vlerësimi i oponencës
4
Hapja zyrtare e fushatës projekt semestral – përzgjedhja dhe instruktimi i ambasadorëve
5
Plani i Fushatës. Rregullat kyçe të Fushatës Elementët e një plani efektiv
6
Targetimi i votuesve
7
Zhvillimi i Mesazhit të Fushatës
8
Provimi Gjysmëfinal
9
Sondazhet Politike dhe Raportet Strategjike.
10
Planifikim i avancuar: Përgatitja e buxhetit dhe mënyrat e mbledhjes së fondeve
11
Planifikim i avancuar: Kontakti me audiencën dhe ndikimi mediatik Propagandimi dhe bindja e audiencës
12
Fushata online – Roli dhe mënyrat e përdorimit të internetit gjatë fushatës Deklaratat e kandidatit, e-mailet e drejtpërdrejta dhe telefoni
13
Menaxhimi i fushatës; Kandidati, menaxheri, stafi dhe vullnetarët
14
Menaxhimi i fushatave sipas juridiksioneve të ndryshme
15
Prezantim i projekteve të studentëve
16
Provim Final
1
Studentët do të kuptojnë elementët e konceptimit të një fushate, duke përfshirë edhe fushatën zgjedhore.
2
Studentët krijojnë një ide më të qartë rreth përdorimi të mjeteve të ndryshme demokratike për menaxhimin e një fushate.
3
Studentët do të jenë në gjendje të hartojnë një buxhet për fushatën dhe të realizojnë ngritjen e fondeve të nevojshme për realizimin e fushatës.
Sasia Përqindja Përqindja totale
Gjysmë finale
1 20% 20%
Kuize
0 0% 0%
Projekte
2 5% 10%
Detyra
0 0% 0%
Laboratorët
0 0% 0%
Pjesëmarrja në mësim
1 10% 10%
Përqindja totale e vlerësimit
40%
Përqindja e provimit përfundimtar
60%
Përqindja totale
100%
Sasia Kohëzgjatja (orë) Gjithsej (orë)
Kohëzgjatja e kursit (përfshirë javët e provimit)
16 3 48
Orë studimi jashtë klasës
14 3 42
Detyrat
2 0 0
Gjysmë finale
1 20 20
Provimi përfundimtar
1 40 40
Të tjera
0 0 0
Ngarkesa totale e punës
150
Ngarkesa totale e punës / 25 (orë)
6.00
ECTS
6.00