Gjuhë Angleze I

Print

Rudina Çinari, Msc

Kodi
ISC 125
Emri
Gjuhë Angleze I
Semestri
1
Leksione
4.00
Seminare
0.00
Laboratore
0.00
Kredite
4.00
ECTS
5.00
Përshkrimi

Libri i kursit VOICES nga National Geographic është projektuar për nxënësit e nivelit të ndërmjetëm të gjuhës angleze, duke u fokusuar në përmirësimin e kompetencave të ndryshme gjuhësore nëpërmjet materialeve të pasura me përmbajtje dhe angazhuese. Me Voices, nxënësit përdorin anglishten si një mjet për komunikimin global dhe inkurajohen të zhvillojne lidhjet mes njerëzve nga një gamë e gjerë kulturash dhe prejardhjesh. Aktivitetet e sekuencuara me kujdes me përmbajtje reale i përgatisin plotësisht nxënësit për ndërveprimin dhe i orientojnë ata të zhvillojnë zërin e tyre në anglisht.

Objektivat

*Zhvillimi i aftësive komunikuese: Libri i kursit vë theksin e fortë në rritjen e aftësive të të folurit, të dëgjuarit dhe të shkruarit. Ajo i nxit nxënësit të angazhohen në biseda domethënëse, të shprehin opinione dhe të përmirësojnë rrjedhshmërinë duke eksploruar tema të botës reale. Aktivitetet i shtyjnë nxënësit të bashkëveprojnë me materiale autentike si intervista, artikuj dhe dokumentarë, gjë që ndihmon në përmirësimin e aftësive të komunikimit pranues dhe produktiv. *Përmirësimi i mendimit kritik dhe reflektimit: VOICES i nxit nxënësit të mendojnë në mënyrë kritike dhe të reflektojnë mbi pikëpamje të ndryshme, perspektiva kulturore dhe çështje shoqërore. Ajo ofron detyra që kërkojnë që studentët të analizojnë, debatojnë dhe vlerësojnë informacionin, duke nxitur një kuptueshmëri më të thellë dhe duke inkurajuar mendimin e pavarur. *Ndërgjegjësimi kulturor dhe mirëkuptimi global: Duke u bazuar në koleksionin e gjerë të përmbajtjes globale të National Geographic, libri i kursit i ekspozon studentët ndaj kulturave, traditave dhe çështjeve globale bashkëkohore të ndryshme. Zgjerimi i njohurive të fjalorit dhe gramatikës: Libri i kursit integron aktivitetet e ndërtimit të fjalorit dhe praktikën gramatikore në të gjithë njësitë e tij, duke përforcuar strukturat gjuhësore dhe njohuritë leksikore në kontekst. Ai synon të zgjerojë aftësinë e nxënësve për të përdorur gjuhën në mënyrë të saktë dhe efektive si në mjediset formale ashtu edhe në ato joformale. Nxitja e kuptueshmërisë së leximit dhe dëgjimit: Materialet janë projektuar për të përmirësuar kuptueshmërinë e leximit dhe dëgjimit duke paraqitur një gamë të gjerë tekstesh dhe audio klipesh. Nxënësit praktikojnë nxjerrjen e informacionit kyç, kuptimin e ideve kryesore dhe interpretimin e përmbajtjes së detajuar nga një sërë burimesh autentike. Nxitja e mësimit autonom: VOICES inkurajon studentët të marrin një rol aktiv në procesin e tyre të të mësuarit. Ai përfshin mjetet e vetëvlerësimit, shqyrtimin e bashkëmoshatarëve dhe aktivitetet reflektuese, duke i lejuar studentët të monitorojnë përparimin e tyre dhe të identifikojnë fushat për përmirësim.

Java
Tema
1
Welcome to university. Ice breaking activities. UNIT1. One True Identity. Preview an article about online identities by looking at titles, images and opening lines and thinking about the main topic; evaluate arguments in text. pg 10-13.
2
1 B. Present Simple and present continuous. Used to and would. Students recall stories from their childhood using used to/would. 1C. Understanding different communications styles. Using character adjectives. Students describe themselves/best friends. Students write an online self introduction; proof reading before clicking "post" Pg 13-21
3
UNIT 2 Suksesi. Read an article about success; noticing chunks. Students talk about success, how they define success. Students interpret line graph. Students listen to a pre-job interview conversation. They take notes on how to answer interview questions. They learn how to summarize by using bullet points. They learn work collocations. pg 22-28
4
Gramatike; present perfect and past simple; have to, must, don't have to, mustn't. Shkrimi i nje artikulli "Si te..." Studentet flasin per pasionet e tyre duke shprehur se si te arrijne atje ku deshirojne.
5
Studentet flasin mbi dy pika kyce per te arritur suksesin; praktike; te tregosh besueshmeri. Punime ushtrime gramatikore. Pune ne grupe: Studentet ndahen ne grupe; disa pershkruajne vizatimin qe ju eshte dhene dhe grupi tjeter e vizaton duke perdorur instuksionet e dhena. Ne fund krahasohen dy vizatimet dhe studentet shpjegojne se si duhet ti kishin dhene instruksionet me mire qe te kishin vizatime te peraferta.
6
UNIT 3 Punojme se bashku; Studentet lexojne nje diskutim online mbi rendesine e konkurrences ne sporte; identifikojne shembujt ilustrues/suportues. Ata identifikojne argumentet pro dhe kundra konkurrences dhe diskutojne.
7
Nje raportim ne lajme mbi nje grup qe mbrojne kafshet ; 'mambat e zeza'. Studentet degjojne raportimin dhe diskutojne mbi speciet ne zhdukje. Perseritje e koheve te shkuara; make and let; ushtrime gramatikore. Studentet lexojne nje email ku kerkohet ndjese; mesojne te strukturojne nje email;flasin mbi konfliktet dhe menaxhimin e tyre.
8
Provimi gjysmë final
9
UNIT 4 Rutina. Nje artikull mbi rutinen. Fjalet me parashtesa/prapashtesa, kuptimi i tyre bazuar ne suffixes. Stuentet flasin mbi rutinen e tyre, si e fillojne diten , a ju pelqen rutina. diskutojme mbi njerezit e famshem,nese dime ndonje rutine te shendteshme te tyren. A ndryshojne rutinat sipas shtetit nga i cili vijme?
10
Si pershendesin njerezit ne vende te ndryshme te botes. Si ndikon kultura? Gramatike: mesojme fjalite kushtore. Shkrimi i porosive; organizimi me titull dhe pikat kryesore.
11
UNIT 5 Arti Permbledhja e nje artikulli mbi artin; analizimi i citimeve te perdorura ne text. Studentet lexojne nje artikull mbi dy figura te njohura dhe perdorin formen kushtore 2 per situata imagjinare.
12
Kuptitmi i intonacionit. Studnetet shikojne nje video mbi intonacionin dhe shikojne se si kultura te ndryshme e e perdorin ndryshe intonacionin. Studentet pershkruajne nje event /ngjarje me shkrim. Studentet punojne ne grup duke gjetur nje broshure qe tregon aktivitete ne qytetin ku ata jane dhe duhet te bindin grupin tjeter qe te shkojne te eventi qe ata kane zgjedhur.
13
UNIT 6 Studentet tregojne per vendin nga i cili vijne; japin detaje mbi jeten atje. Gramatike :present perfect /present perfect continuous. Studentet lexojne nje artikull mbi qytetet me te medha ne bote dhe interpretojne nje bubble chart. Ata perdorin fjale qe pershkruajne qytetin si ndertesat e ndryshme dhe funksionet e tyre.
14
Menaxhimi i bisedave ne grup. Studentet mesojne mbi rregullat e e grupit. Biseda me njerez te ndryshem dhe ne nje gjuhe qe nuk eshte gjuha meme mund te sjelli keqkuptime. Si te pyesin kur nuk kane kuptuar mire dicka; te mendojne dhe te flasin kur t'ju vije rradha ose t'i lidhin mendimet e tyre me ate qe po thuhen dhe te nderhyjne ne bisede. Studentet pergatisin nje plan per shkoket e tyre qe do te vizitojne qytetin e tyre te lindjes.
15
UNIT 7 Balanca Studentet flasin per te ardhmen ; si te menaxhojne kohen; parate; si tu japin perparesi gjerave me te rendesishme ne jete. Gramatike:koha e ardhme. Aftesi komunikuese:Menyra se si njerez te ndryshem procesojne te njetjin informacion ne forma te ndryshme.
16
Provim Final
1
Studentët do të jenë në gjendje të kuptojnë fjalimin e gjatë, leksionet dhe të ndjekin linjat e ndërlikuara të argumentit në anglisht.
2
Studentët do të jenë në gjendje të lexojnë artikuj të gjuhës angleze dhe tekste në lidhje me temat bashkëkohore në të cilën shkrimtari miraton një këndvështrim të veçantë ose qëndrim.
3
Studentët do të jenë në gjendje të marrin pjesë në mënyrë aktive në diskutime akademike në gjuhën angleze, duke paraqitur, përshkrime të qarta të detajuara dhe të mbrojnë një pikëpamje të veçantë duke përshkruar avantazhet dhe disavantazhet e ndryshme.
Sasia Përqindja Përqindja totale
Gjysmë finale
1 30% 30%
Kuize
2 10% 20%
Projekte
0 0% 0%
Detyra
0 0% 0%
Laboratorët
0 0% 0%
Pjesëmarrja në mësim
1 10% 10%
Përqindja totale e vlerësimit
60%
Përqindja e provimit përfundimtar
40%
Përqindja totale
100%
Sasia Kohëzgjatja (orë) Gjithsej (orë)
Kohëzgjatja e kursit (përfshirë javët e provimit)
16 4 64
Orë studimi jashtë klasës
14 4 56
Detyrat
0 0 0
Gjysmë finale
1 4 4
Provimi përfundimtar
1 1 1
Të tjera
0 0 0
Ngarkesa totale e punës
125
Ngarkesa totale e punës / 25 (orë)
5.00
ECTS
5.00