- Kodi
- CMP 315
- Emri
- Inxhinieri Softwerike
- Semestri
- 5
- Leksione
- 2.00
- Seminare
- 0.00
- Laboratore
- 2.00
- Kredite
- 3.00
- ECTS
- 6.00
- Përshkrimi
-
Ky kurs ofron një studim të thellë të parimeve të inxhinierisë softuerike të orientuara nga objekti përmes përdorimit të UML dhe Java. Ai mbulon tema thelbësore si modelet e projektimit, arkitekturën e softuerit dhe ciklin jetësor të zhvillimit të softuerit. Studentët do të angazhohen në projekte praktike që zbatojnë konceptet teorike në skenarë të botës reale, duke rritur të kuptuarit e tyre të metodologjive të projektimit dhe praktikave më të mira në zhvillimin e zgjidhjeve optimale softuerike.
- Objektivat
-
Objektivat e kursit janë: 1. Të kuptojë parimet e dizajnit të orientuar drejt objektit dhe aplikimin e tyre në zhvillimin e softuerit. 2. Mësoni të krijoni dhe interpretoni diagrame UML për modelimin e sistemeve softuerike. 3. Identifikoni dhe zbatoni modele të zakonshme të projektimit për të përmirësuar mirëmbajtjen e kodit. 4. Eksploroni fazat e ciklit jetësor të zhvillimit të softuerit, nga kërkesat deri te vendosja. 5. Angazhohuni në projekte praktike për të aplikuar konceptet teorike në skenarë të botës reale. 6. Zhvillimi i aftësive analitike dhe zgjidhjes së problemeve nëpërmjet ushtrimeve praktike dhe studimeve të rasteve.
- Java
- Tema
- 1
- Hyrje në Inxhinierinë e Softuerit, duke ofruar një përmbledhje të fushës dhe duke theksuar rëndësinë e modeleve të proceseve të softuerit. Aktivitetet do të përfshijnë diskutime mbi projekte reale të softuerit dhe një prezantim të Ciklit të Jetës së Zhvillimit të Softuerit (SDLC). Materiali i studimit të kësaj jave do të bazohet në Software Engineering: A Practitioner’s Approach nga Roger S. Pressman, duke mbuluar Kapitullin 1 (fq. 1-31).
- 2
- Modelet e Proceseve dhe Zhvillimin Agile, duke u fokusuar në modelet tradicionale të proceseve si Waterfall, Incremental dhe Spiral, si dhe qasjet Agile si Scrum dhe XP. Aktivitetet do të përfshijnë krahasimin e modeleve Agile dhe atyre tradicionale, si dhe një prezantim të mjeteve themelore Agile. Materialet e studimit do të bazohen në Software Engineering: A Practitioner’s Approach nga Roger S. Pressman, Kapitujt 2 dhe 3 (fq. 32-81).
- 3
- Inxhinieria e Kërkesave, duke përfshirë nxjerrjen e kërkesave, specifikimin dhe analizën, si dhe modelimin e rasteve të përdorimit. Aktivitetet do të përfshijnë një studim rasti mbi mbledhjen e kërkesave dhe krijimin e diagrameve të rasteve të përdorimit. Materiali i studimit do të përfshijë Software Engineering: A Practitioner’s Approach nga Roger S. Pressman, Kapitulli 5 (fq. 121-169) dhe Object-Oriented Software Engineering using UML, Patterns, and Java nga Bernd Bruegge, Kapitulli 4 (fq. 115-150).
- 4
- Menaxhimi i Projekteve të Softuerit, duke mbuluar planifikimin e projekteve, vlerësimin, orarin dhe menaxhimin e rrezikut. Aktivitetet do të përfshijnë krijimin e një plani projekti dhe diskutimin e teknikave të menaxhimit të rrezikut. Materiali i studimit të kësaj jave do të jetë nga Software Engineering: A Practitioner’s Approach nga Roger S. Pressman, Kapitulli 7 (fq. 207-245).
- 5
- Konceptet e Orientuara nga Objekte dhe UML, duke mbuluar parimet e dizajnit orientuar nga objektet dhe diagramet e klasave dhe sekuencave UML. Studentët do të angazhohen në krijimin praktik të diagrameve UML bazuar në skenarë të botës reale. Materiali i studimit të kësaj jave do të bazohet në Object-Oriented Software Engineering using UML, Patterns, and Java nga Bernd Bruegge, Kapitujt 5 dhe 6 (fq. 151-210).
- 6
- Principet e Dizajnit të Softuerit, duke u fokusuar në koncepte dizajni si kohezioni, lidhja dhe dizajni arkitektonik. Studentët do të punojnë në një projekt grupor për të dizajnuar një arkitekturë softuerike duke përdorur UML. Materiali i studimit të kësaj jave do të jetë nga Software Engineering: A Practitioner’s Approach nga Roger S. Pressman, Kapitujt 8 dhe 9 (fq. 246-305).
- 7
- Modelet e Dizajnit në Inxhinierinë e Softuerit, duke u fokusuar në modelet e dizajnit si Singleton dhe Factory, dhe aplikimin e tyre në dizajnin e softuerit. Aktivitetet do të përfshijnë implementimin e një modeli të thjeshtë dizajni në Java. Materiali i studimit do të vijë nga Object-Oriented Software Engineering using UML, Patterns, and Java nga Bernd Bruegge, Kapitulli 7 (fq. 211-250).
- 8
- Provimi gjysmefinal
- 9
- Dizajnin e Ndërfaqes së Përdoruesit, duke u fokusuar në parimet e dizajnit të UI dhe inxhinierinë e përdorshmërisë. Studentët do të prototipojnë një UI të thjeshtë duke përdorur Java. Materiali i studimit të kësaj jave do të jetë nga Software Engineering: A Practitioner’s Approach nga Roger S. Pressman, Kapitulli 11 (fq. 370-409).
- 10
- Ndërtimi i Softuerit dhe Standardet e Kodimit, duke diskutuar praktikat më të mira për ndërtimin e softuerit, udhëzimet e kodimit dhe ristrukturimin. Aktivitetet do të përfshijnë ushtrime për shqyrtimin e kodit dhe ristrukturimin e kodit Java. Materiali i studimit do të vijë nga Software Engineering: A Practitioner’s Approach nga Roger S. Pressman, Kapitulli 13 (fq. 438-475).
- 11
- Strategjitë e Testimit të Softuerit, duke përfshirë testimin e njësive, testimin e integrimit, testimin e sistemit dhe Zhvillimin e Drejtuar nga Testimi (TDD). Studentët do të shkruajnë dhe ekzekutojnë raste testimi për programet Java. Materiali i studimit të kësaj jave do të përfshijë Software Engineering: A Practitioner’s Approach nga Roger S. Pressman, Kapitujt 14 dhe 15 (fq. 476-545).
- 12
- Menaxhimi i Cilësisë në Inxhinierinë e Softuerit, duke mbuluar sigurimin e cilësisë së softuerit (SQA), rishikimet, auditimet dhe metrikat e softuerit. Aktivitetet do të përfshijnë një diskutim në grup mbi metodat e sigurimit të cilësisë dhe një sesion rishikimi të kodit. Materiali i studimit të kësaj jave do të vijë nga Software Engineering: A Practitioner’s Approach nga Roger S. Pressman, Kapitulli 16 (fq. 546-575).
- 13
- Mirëmbajtja e Softuerit dhe Menaxhimin e Konfigurimeve duke diskutuar modelet e mirëmbajtjes së softuerit dhe kontrollin e versioneve. Studentët do të praktikojnë përdorimin e Git për kontrollin e versioneve dhe do të eksplorojnë detyrat e zakonshme të mirëmbajtjes. Materiali i studimit do të vijë nga Software Engineering: A Practitioner’s Approach nga Roger S. Pressman, Kapitulli 21 (fq. 662-689).
- 14
- Temat Avancuara: Rishikimi dhe DevOps duke u fokusuar në rishikimin e softuerit, ristrukturimin dhe prezantimin e praktikave DevOps si Integrimi i Vazhdueshëm/Depozitimi i Vazhdueshëm (CI/CD). Aktivitetet do të përfshijnë një diskutim mbi praktikat moderne dhe implementimin e një pipeline të thjeshtë CI/CD. Materiali i studimit të kësaj jave do të përfshijë Software Engineering: A Practitioner’s Approach nga Roger S. Pressman, Kapitulli 22 (fq. 690-715).
- 15
- Përfundimi i projektit final dhe rishikimi i tij. Studentët do të prezantojnë projektet e tyre përfundimtare, duke demonstruar aplikimin e parimeve të dizajnit, testimit dhe menaxhimit të projekteve. Java do të përfundojë me një rishikim gjithëpërfshirës të koncepteve kyçe dhe praktikave më të mira.
- 16
- Provim Final
- 1
- Studentet do njohin rendesine dhe nevojen e inxhinierise software-ike per te perballuar prirjet moderne ne industrine software-ike.
- 2
- Studentet do te kene njohuri mbi te gjitha fazat e cikleve te jetes se softaware-it duke perfshire the artifakte qe jane prodhuar.
- 3
- Studentet do te jene te afte mjaftueshem per te analizuar, vleresuar dhe aplikuar nje sere mjete rasti.
- 4
- Projekti semestral do t`i aftesoje studentet te implementojne konceptet e inxhinierise software-ike ne rruge disiplinore, per te konkuruar tregun lokal dhe nderkombetar.
- Sasia Përqindja Përqindja totale
- Gjysmë finale
- 1 20% 20%
- Kuize
- 3 3% 9%
- Projekte
- 1 30% 30%
- Detyra
- 0 0% 0%
- Laboratorët
- 0 0% 0%
- Pjesëmarrja në mësim
- 0 0% 0%
- Përqindja totale e vlerësimit
- 59%
- Përqindja e provimit përfundimtar
- 41%
- Përqindja totale
- 100%
- Sasia Kohëzgjatja (orë) Gjithsej (orë)
- Kohëzgjatja e kursit (përfshirë javët e provimit)
- 16 4 64
- Orë studimi jashtë klasës
- 14 2 28
- Detyrat
- 1 18 18
- Gjysmë finale
- 1 15 15
- Provimi përfundimtar
- 1 25 25
- Të tjera
- 0 0 0
- Ngarkesa totale e punës
- 150
- Ngarkesa totale e punës / 25 (orë)
- 6.00
- ECTS
- 6.00