- Kodi
- CMP 229
- Emri
- Sisteme të menaxhimit të mirëmbajtjes
- Semestri
- 3
- Leksione
- 2.00
- Seminare
- 0.00
- Laboratore
- 0.00
- Kredite
- 3.50
- ECTS
- 5.00
- Përshkrimi
-
Çfarë është saktesisht një sistem informacioni. Si funksionon. Kush janë komponentët e tij të manaxhimit, organizimit dhe e teknologjisë. Si janë duke e transformuar biznesin sistemet e informacionit dhe çfarë marrëdhënie kanë ato me globalizmin. Arsyet Pse janë sistemet e informacionit kaq esenciale për të drejtuar dhe mirëmanaxhuar një biznes sot. Çfarë disiplinash akademike përdoren për të studiuar sistemet e informacionit. Si kontribuon secila prej tyre për të kuptuar sistemet e informacionit. Cila është perspektiva e sistemeve socioteknike të informacionit.
- Objektivat
-
Ky kurs paraqet bazat e menaxhimit te sitemeve te informacionit. Ai fokusohet në funksionimin dhe projektimin e sistemeve të ndryshme për procesin e menaxhmit te informaconit. Temat përfshijnë ndertimin e SI, funksionet e tyre,implementimin e tyre ne biznese te ndryshme dhe impakti I rendesishem qe jep perdorimi I tyre.
- Java
- Tema
- 1
- Koncepte dhe Perspektiva në Sistemet e Informacionit Çfarë është një sistem informacioni.Dimensionet e sistemeve të informacionit. Sistemet e informacionit jo vetem teknologji: Një perspektive biznesi e sistemeve të informacionit Roli i sistemeve të informacionit në biznesin e sotëm. Si janë duke e transferuar biznesin sistemet e informacionit.Cilat janë të rejat në Sistemet e sotme të Informacionit. Sfidat dhe mundesitë e globalizimit.Objektivat strategjike të biznesit të sistemeve të informacionit Qasjet bashkëkohore ndaj sistemeve të informacionit Qasja Teknike.Qasja e Sjelljes. Sisteme Socioteknike
- 2
- Cilat janë tipet e Sistemeve të Informacionit.Çfarë janë proceset e biznesit.Si janë ato të lidhura me SI.Si i shërbejnë SI grupeve të ndryshme të manaxhimit.Si e përmirësojnë performancën organizative sistemet që lidhin ndërmarrjen.Pse janë kaq të rëndësishme sistemet e bashkëpunimit dhe çfarë teknologjie përdorin. Roli i SI në një biznes.
- 3
- Cili është impakti i sistemeve te informacionit në organizatat. Karakteristikat qe duhet të dinë manaxherët për të ndërtuar dhe përdorur sistemet e informacionit me sukses në organizatë.Si I ndihmojnë bizneset modelet e zinxhirit të vlerave dhe vlerës web, të identifikojnë mundësitë për aplikacionet strategjike të sistemeve të informacionit. Si mund të ndihmojnë sistemet e informacionit bizneset duke përdorur sinergjinë, kompetencat bazë, dhe strategjitë e mbështetura në rrjet, për të arritur avantazhe konkurruese.Cilat janë sfidat që shtrohen nga sistemet e informacionit strategjike dhe si duhet të drejtohen ato.
- 4
- Çfarë është infrastruktura IT dhe cilët janë komponentët e saj.Fazat dhe drejtuesit e teknologjise së evolucionit të infrastrukturës IT. Prirjet aktuale në platformat kompjuterike hardware. Prirjet aktuale në platformat software.Sfidat e manaxhimit të infrastrukturës IT dhe zgjidhjet e manaxhimit.
- 5
- Cilat jane problemet e manaxhimit te burimeve te te dhenave ne nje mjedis tradicional me skedarë “file” dhe si zgjidhen ato nga sistemi i manaxhimit te databazes. Cilat jane aftesite kryesore të sistemeve të manaxhimit te databazës (DBMS) dhe pse eshte kaq i fuqishem një DBMS relacional.Disa nga principet me te rendesishme të dizajnit te databazës. Mjetet dhe teknologjitë kryesore per te pasur akses ne informacionin nga databazat per te permiresuar performancen e biznesit dhe vendimmarrjen. Rendesia e politikave te informacionit, administrimi i te dhenave dhe siguria e cilesisë së te dhenave per manaxhimin e burimeve te te dhenave te nje firme.
- 6
- Komponentet kryesore te rrjeteve të telekomunikacioneve dhe teknologjitë kyçe të rrjeteve Tipet e ndryshme të rrjeteve Funksionimi i Internetit dhe teknologjite e Internetit dhe se si ata mbështesin komunikimin dhe “e-business” Teknologjitë kryesore dhe standardet për rrjetet wireless, komunikimin dhe aksesin ne Internet Rrjetet wireless me sensorë dhe RFID janë të vlefshëm për biznesin
- 7
- Komponentet kryesore te rrjeteve të telekomunikacioneve dhe teknologjitë kyçe të rrjeteve Tipet e ndryshme të rrjeteve Funksionimi i Internetit dhe teknologjite e Internetit dhe se si ata mbështesin komunikimin dhe “e-business” Teknologjitë kryesore dhe standardet për rrjetet wireless, komunikimin dhe aksesin ne Internet Rrjetet wireless me sensorë dhe RFID janë të vlefshëm për biznesin
- 8
- Provimi Gjysmefinal
- 9
- Pse janë sistemet e informacionit vulnerabël ndaj shkatërrimit, gabimit dhe abuzimit. Vlera e biznesit të sigurisë dhe kontrollit. Cilat janë komponentët e një kornize organizative për sigurinë dhe kontrollin. Mjetet më të rëndësishme dhe teknologjitë për ruajtjen e burimeve të informacionit
- 10
- Komponentet kryesore te rrjeteve të telekomunikacioneve dhe teknologjitë kyçe te rrjeteve. Tipet e ndryshme të rrjeteve. Funksionimi dhe teknologjia e Internetit dhe menyra e mbështetjes se komunikimit, “e-business”. Teknologjitë kryesore dhe standardet për rrjetet wireless, komunikimin dhe aksesin ne Internet. Vlefshmeria e rrjeteve wireless me sensorë dhe RFID për biznesin.
- 11
- Ndikimin e sistemeve te ndërmarrjes ne biznese që të arrijnë ekselencën operacionale, Koordinimi i sistemeve te menaxhimit të zinxhirit të furnizimit planifikimin, prodhimin dhe logjistikën me furnitorët, Ndikimi i sistemeve te menaxhimit të marrëdhënjeve me klientët që firmat të arrijnë marrëdhënie miqësore me klientët, Sfidat e pozuara nga aplikacionet e ndërmarrjes, Përdorimi i aplikacioneve te ndërmarrjes në platformat për shërbimet e reja funksionale.
- 12
- Karakteristikat unike të e-commerce, marketeve dixhitale dhe mallrave dixhitale, Modelet kryesore të biznesit e-commerce dhe të ardhurave, Transformimi e-commerce ne marketing, Ndikimi e-commerce tek transaksionet B2B, Roli i m-commerce në biznes dhe kush janë aplikacionet më të rëndësishme të saj, Hapat per ndërtimin e një Websajt e-commerce.
- 13
- Karakteristikat unike të e-commerce, marketeve dixhitale dhe mallrave dixhitale, Modelet kryesore të biznesit e-commerce dhe të ardhurave, Transformimi e-commerce ne marketing, Ndikimi e-commerce tek transaksionet B2B, Roli i m-commerce në biznes dhe kush janë aplikacionet më të rëndësishme të saj, Hapat per ndërtimin e një Websajt e-commerce.
- 14
- Karakteristikat unike të e-commerce, marketeve dixhitale dhe mallrave dixhitale, Modelet kryesore të biznesit e-commerce dhe të ardhurave, Transformimi e-commerce ne marketing, Ndikimi e-commerce tek transaksionet B2B, Roli i m-commerce në biznes dhe kush janë aplikacionet më të rëndësishme të saj, Hapat per ndërtimin e një Websajt e-commerce.
- 15
- Prezantim projekti
- 16
- Final Exam
- Sasia Përqindja Përqindja totale
- Gjysmë finale
- 1 30% 30%
- Kuize
- 0 0% 0%
- Projekte
- 1 20% 20%
- Detyra
- 0 0% 0%
- Laboratorët
- 0 0% 0%
- Pjesëmarrja në mësim
- 1 20% 20%
- Përqindja totale e vlerësimit
- 70%
- Përqindja e provimit përfundimtar
- 30%
- Përqindja totale
- 100%
- Sasia Kohëzgjatja (orë) Gjithsej (orë)
- Kohëzgjatja e kursit (përfshirë javët e provimit)
- 16 2 32
- Orë studimi jashtë klasës
- 14 4 56
- Detyrat
- 1 10 10
- Gjysmë finale
- 1 10 10
- Provimi përfundimtar
- 1 20 20
- Të tjera
- 0 0 0
- Ngarkesa totale e punës
- 128
- Ngarkesa totale e punës / 25 (orë)
- 5.12
- ECTS
- 5.00