Sisteme të menaxhimit të mirëmbajtjes

Print

Krenar Lipo, Msc

Kodi
CMP 229
Emri
Sisteme të menaxhimit të mirëmbajtjes
Semestri
3
Leksione
2.00
Seminare
0.00
Laboratore
2.00
Kredite
3.50
ECTS
5.00
Përshkrimi

Çfarë është saktesisht një sistem informacioni. Si funksionon. Kush janë komponentët e tij të manaxhimit, organizimit dhe e teknologjisë. Si janë duke e transformuar biznesin sistemet e informacionit dhe çfarë marrëdhënie kanë ato me globalizmin. Arsyet Pse janë sistemet e informacionit kaq esenciale për të drejtuar dhe mirëmanaxhuar një biznes sot. Çfarë disiplinash akademike përdoren për të studiuar sistemet e informacionit. Si kontribuon secila prej tyre për të kuptuar sistemet e informacionit. Cila është perspektiva e sistemeve socioteknike të informacionit.

Objektivat

Te behesh nje project manaxher i mire dhe sipermarres profesional

Java
Tema
1
Koncepte dhe Perspektiva në Sistemet e Informacionit Çfarë është një sistem informacioni.Dimensionet e sistemeve të informacionit. Sistemet e informacionit jo vetem teknologji: Një perspektive biznesi e sistemeve të informacionit Roli i sistemeve të informacionit në biznesin e sotëm. Si janë duke e transferuar biznesin sistemet e informacionit.Cilat janë të rejat në Sistemet e sotme të Informacionit. Sfidat dhe mundesitë e globalizimit.Objektivat strategjike të biznesit të sistemeve të informacionit Qasjet bashkëkohore ndaj sistemeve të informacionit Qasja Teknike.Qasja e Sjelljes. Sisteme Socioteknike
2
Cilat janë tipet e Sistemeve të Informacionit.Çfarë janë proceset e biznesit.Si janë ato të lidhura me SI.Si i shërbejnë SI grupeve të ndryshme të manaxhimit.Si e përmirësojnë performancën organizative sistemet që lidhin ndërmarrjen.Pse janë kaq të rëndësishme sistemet e bashkëpunimit dhe çfarë teknologjie përdorin. Roli i SI në një biznes.
3
Cili është impakti i sistemeve te informacionit në organizatat. Karakteristikat qe duhet të dinë manaxherët për të ndërtuar dhe përdorur sistemet e informacionit me sukses në organizatë.Si I ndihmojnë bizneset modelet e zinxhirit të vlerave dhe vlerës web, të identifikojnë mundësitë për aplikacionet strategjike të sistemeve të informacionit. Si mund të ndihmojnë sistemet e informacionit bizneset duke përdorur sinergjinë, kompetencat bazë, dhe strategjitë e mbështetura në rrjet, për të arritur avantazhe konkurruese.Cilat janë sfidat që shtrohen nga sistemet e informacionit strategjike dhe si duhet të drejtohen ato.
4
Çfarë është infrastruktura IT dhe cilët janë komponentët e saj.Fazat dhe drejtuesit e teknologjise së evolucionit të infrastrukturës IT. Prirjet aktuale në platformat kompjuterike hardware. Prirjet aktuale në platformat software.Sfidat e manaxhimit të infrastrukturës IT dhe zgjidhjet e manaxhimit.
5
Cilat jane problemet e manaxhimit te burimeve te te dhenave ne nje mjedis tradicional me skedarë “file” dhe si zgjidhen ato nga sistemi i manaxhimit te databazes. Cilat jane aftesite kryesore të sistemeve të manaxhimit te databazës (DBMS) dhe pse eshte kaq i fuqishem një DBMS relacional.Disa nga principet me te rendesishme të dizajnit te databazës. Mjetet dhe teknologjitë kryesore per te pasur akses ne informacionin nga databazat per te permiresuar performancen e biznesit dhe vendimmarrjen. Rendesia e politikave te informacionit, administrimi i te dhenave dhe siguria e cilesisë së te dhenave per manaxhimin e burimeve te te dhenave te nje firme.
6
Komponentet kryesore te rrjeteve të telekomunikacioneve dhe teknologjitë kyçe të rrjeteve Tipet e ndryshme të rrjeteve Funksionimi i Internetit dhe teknologjite e Internetit dhe se si ata mbështesin komunikimin dhe “e-business” Teknologjitë kryesore dhe standardet për rrjetet wireless, komunikimin dhe aksesin ne Internet Rrjetet wireless me sensorë dhe RFID janë të vlefshëm për biznesin
7
Komponentet kryesore te rrjeteve të telekomunikacioneve dhe teknologjitë kyçe të rrjeteve Tipet e ndryshme të rrjeteve Funksionimi i Internetit dhe teknologjite e Internetit dhe se si ata mbështesin komunikimin dhe “e-business” Teknologjitë kryesore dhe standardet për rrjetet wireless, komunikimin dhe aksesin ne Internet Rrjetet wireless me sensorë dhe RFID janë të vlefshëm për biznesin
8
Provimi Gjysmefinal
9
Pse janë sistemet e informacionit vulnerabël ndaj shkatërrimit, gabimit dhe abuzimit. Vlera e biznesit të sigurisë dhe kontrollit. Cilat janë komponentët e një kornize organizative për sigurinë dhe kontrollin. Mjetet më të rëndësishme dhe teknologjitë për ruajtjen e burimeve të informacionit
10
Komponentet kryesore te rrjeteve të telekomunikacioneve dhe teknologjitë kyçe te rrjeteve. Tipet e ndryshme të rrjeteve. Funksionimi dhe teknologjia e Internetit dhe menyra e mbështetjes se komunikimit, “e-business”. Teknologjitë kryesore dhe standardet për rrjetet wireless, komunikimin dhe aksesin ne Internet. Vlefshmeria e rrjeteve wireless me sensorë dhe RFID për biznesin.
11
Ndikimin e sistemeve te ndërmarrjes ne biznese që të arrijnë ekselencën operacionale, Koordinimi i sistemeve te menaxhimit të zinxhirit të furnizimit planifikimin, prodhimin dhe logjistikën me furnitorët, Ndikimi i sistemeve te menaxhimit të marrëdhënjeve me klientët që firmat të arrijnë marrëdhënie miqësore me klientët, Sfidat e pozuara nga aplikacionet e ndërmarrjes, Përdorimi i aplikacioneve te ndërmarrjes në platformat për shërbimet e reja funksionale.
12
Karakteristikat unike të e-commerce, marketeve dixhitale dhe mallrave dixhitale, Modelet kryesore të biznesit e-commerce dhe të ardhurave, Transformimi e-commerce ne marketing, Ndikimi e-commerce tek transaksionet B2B, Roli i m-commerce në biznes dhe kush janë aplikacionet më të rëndësishme të saj, Hapat per ndërtimin e një Websajt e-commerce.
13
Karakteristikat unike të e-commerce, marketeve dixhitale dhe mallrave dixhitale, Modelet kryesore të biznesit e-commerce dhe të ardhurave, Transformimi e-commerce ne marketing, Ndikimi e-commerce tek transaksionet B2B, Roli i m-commerce në biznes dhe kush janë aplikacionet më të rëndësishme të saj, Hapat per ndërtimin e një Websajt e-commerce.
14
Karakteristikat unike të e-commerce, marketeve dixhitale dhe mallrave dixhitale, Modelet kryesore të biznesit e-commerce dhe të ardhurave, Transformimi e-commerce ne marketing, Ndikimi e-commerce tek transaksionet B2B, Roli i m-commerce në biznes dhe kush janë aplikacionet më të rëndësishme të saj, Hapat per ndërtimin e një Websajt e-commerce.
15
Prezantim projekti
16
Provim Final
1
Menaxher projekti dhe sipermarres
Sasia Përqindja Përqindja totale
Gjysmë finale
1 20% 20%
Kuize
0 0% 0%
Projekte
1 30% 30%
Detyra
0 0% 0%
Laboratorët
1 5% 5%
Pjesëmarrja në mësim
1 5% 5%
Përqindja totale e vlerësimit
60%
Përqindja e provimit përfundimtar
40%
Përqindja totale
100%
Sasia Kohëzgjatja (orë) Gjithsej (orë)
Kohëzgjatja e kursit (përfshirë javët e provimit)
16 4 64
Orë studimi jashtë klasës
14 3 42
Detyrat
1 5 5
Gjysmë finale
1 3 3
Provimi përfundimtar
1 3 3
Të tjera
1 8 8
Ngarkesa totale e punës
125
Ngarkesa totale e punës / 25 (orë)
5.00
ECTS
5.00