- Java
- Tema
- 1
- Hyrje në kurs: Shpjegimi i planprogramit. Hyrje në tekstin. Shpjegim rreth organizimit të kursit në përgjithësi.
- 2
- Studimi i zhvillimit njerëzor: Teoritë kryesore: Strategjitë e Kërkimit të Sjelljes, Njohëse, Humaniste etj.: Metodat dhe Projektimet Themelore; Metodat e Kërkimit në Zhvillimin e Fëmijëve dhe Adoleshentëve; Zbulimi i Marrëdhënieve: Projektime Korrelacionale, Eksperimentale dhe Ndër-Kulturore
- 3
- Studimi i zhvillimit njerëzor: Periudha e Zigotës; Periudha e embrionit; Periudha e Fetusit; Problemet e mundshme në zhvillimin para lindjes; Teratogjenët; Karakteristikat e Gruas Shtatzënë; Parandalimi i defekteve të lindjes; Lindja dhe mjedisi perinatal.
- 4
- Zhvillimi fizik dhe motorik tek fëmijët 0-2 vjec: Një përmbledhje e pjekjes dhe rritjes; Ndryshimet në lartësi dhe peshë; Ndryshimet në proporcionet e trupit; Zhvillimi i skeletit; Zhvillimi muskulor; Variacionet në zhvillimin fizik; Zhvillimi motorik; Trendet themelore në zhvillimin e lokomotorit; Zhvillimi i Motorëve të Bukura; Implikimet psikologjike të zhvillimit të hershëm motorik
- 5
- Zhvillimi fizik dhe motorik dhe aftësia e kufizuar në fëmijërinë e hershme dhe të mesme: Përtej foshnjërisë: Zhvillimi motorik në fëmijëri dhe adoleshencë; Pjesëmarrja sportive dhe vetëvlerësimi midis tyre; Femrat adoleshente; Puberteti: Kalimi fizik nga fëmija te i rrituri; Rritja e Rritjes së Adoleshentëve; Maturimi seksual; Shkaqet dhe lidhjet e zhvillimit fizik; Mekanizmat Biologjike; Ndikimet në mjedis.
- 6
- Truri dhe zhvillimi perceptual: Zhvillimi i trurit; Zhvillimi Neural dhe Plastikiteti; Diferencimi dhe Rritja e Trurit
- 7
- Dy vitet e para: Zhvillimi psiko-social: Zhvillimi emocional; Shfaqja e Emocioneve: Zhvillimi (dhe Kontrolli) i Shprehjeve Emocionale; Emocionet dhe zhvillimi i hershëm shoqëror; Temperamenti dhe zhvillimi; Ndikimet trashëgimore dhe mjedisore në temperamentin; Lidhja dhe zhvillimi; Bashkëngjitjet si marrëdhënie reciproke; Si lidhen foshnjat? Si zhvillohet vetë-koncepti; Vetë-diferencimi në foshnjëri; Vetë-njohja në foshnjëri
- 8
- Provimi gjysmefinal
- 9
- Zhvillimi psiko-social në fëmijërinë e hershme dhe të mesme: "Kush jam unë?" Përgjigjet e fëmijëve parashkollorë; Konceptet e vetvetes në fëmijërinë e mesme dhe adoleshencën; Ndikimet kulturore në vetë-konceptin; Vetëvlerësimi: Komponenti vlerësues i vetvetes; Origjina dhe zhvillimi i vetëvlerësimit; Kontribuesit shoqërorë të vetëvlerësimit; Zhvillimi i motivimit të arritjeve dhe vetë-koncepteve akademike; Origjina e hershme e motivimit të arritjeve; Motivimi i arritjeve gjatë fëmijërisë së mesme dhe adoleshencës; Përtej motivimit të arritjeve: Zhvillimi i atributeve të arritjeve; Kush duhet të jem unë? Falsifikimi i një identiteti; Trendet e zhvillimit në formimin e identitetit; Sa e dhimbshme është formimi i identitetit? Ndikimet në formimin e identitetit; Formimi i identitetit midis të rinjve të pakicave; Ana tjetër e njohjes shoqërore: Të dish për të tjerët; Trendet e moshës në perceptimin e personit; Teoritë e Zhvillimit Social-Kognitiv
- 10
- Zhvillimi kognitiv në fëmijërinë e hershme: Teoria e Zhvillimit Kognitiv të Piaget; Çfarë është Inteligjenca? Si i fitojmë njohuritë: Skemat njohëse dhe proceset njohëse; Fazat e Zhvillimit Kognitiv të Piaget; Një vlerësim i teorisë së Piaget; Kontributet e Piaget; Perspektiva Sociokulturore e Vygotsky; Roli i kulturës në zhvillimin intelektual; Origjina sociale e kompetencave të hershme njohëse dhe zona e zhvillimit proksimal; Implikimet për arsimin; Roli i gjuhës në zhvillimin njohës; Vygotsky në Perspektivë: Përmbledhje dhe Vlerësim; Pesë përbërësit e gjuhës; Teoritë e Zhvillimit të Gjuhës; Reagimet e hershme ndaj të folurit;
Prodhimi i Tingujve: Vokalizimet Prelinguistike të Foshnjës
- 11
- Teoria e zhvillimit kognitiv të Piaget tek fëmijët 2-7 vjec: Zhvillimi i modelit shumëkatëshe; Dallimet e zhvillimit në "Hardware": Përpunimi i informacionit; Kapaciteti; Dallimet e Zhvillimit në “Softuerin”: Strategjitë dhe Çfarë Fëmijët Dijnë Për “Të Menduarit”; Zhvillimi i vëmendjes; Zhvillimi i Kujtesës: Ruajtja dhe Marrja e Informacionit; Zhvillimi i ngjarjes dhe kujtesës autobiografike; Zhvillimi i Strategjive të Kujtesës; Periudha e Holofrazës: Një fjalë në një kohë; Semantika e hershme: Ndërtimi i një fjalori; Lidhja e kuptimit me fjalët; Kur një fjalë është më shumë se një fjalë; Periudha Telegrafike: Nga Holofrazat te Fjalitë e Thjeshta; Një analizë semantike e fjalës telegrafike; Pragmatika e Fjala e Hershme; Mësimi i gjuhës gjatë periudhës parashkollore
- 12
- Teoria e zhvillimit kognitiv të Piaget tek fëmijët e moshës shkollore: Zhvillimi i aftësive të tjera njohëse; Vlerësimi i perspektivës së përpunimit të informacionit; Zbatimi i Temave të Zhvillimit në Perspektivat e Përpunimit të Informacionit
- 13
- Teoria e zhvillimit kognitiv të Piaget në periudhën e fundit të fëmijërisë: Zhvillimi i aftësive të tjera njohëse; Arsyetimi Analogjik; Shkathtësitë aritmetike; Mësimi i gjuhës gjatë fëmijërisë së mesme dhe adoleshencës; Zhvillimi i mëvonshëm Sintaksor. Semantika dhe Ndërgjegjësimi Metalinguistik; Zhvillimi i mëtejshëm i aftësive të komunikimit; Dygjuhësia: Sfidat dhe pasojat e të nxënit; Dy gjuhë; Zhvillimi Moral: Komponentët Afektivë, Njohës dhe Sjellës; Si Zhvilluesit e Shikojnë Moralin?
- 14
- Konteksti i zhvillimit I: Bashkëmoshatarët si agjentë të socializimit; Zhvillimi i shoqërimit të kolegëve; Pranimi dhe Popullariteti i kolegëve; Shkolla si Agjent i Socializimit; Shkollimi dhe zhvillimi njohës; Përcaktuesit e shkollimit efektiv; Edukimi dhe Tranzicionet Zhvillimore; Efektet e Televizionit në Zhvillimin e Fëmijëve; Zhvillimi i shkrim-leximit televiziv; Disa efekte të padëshirueshme të Televizionit; Televizioni si një mjet arsimor; Zhvillimi i fëmijëve në epokën dixhitale
- 15
- Konteksti i zhvillimit II: Familja; Pikëpamja e Sistemeve Ekologjike; Kontekstet e Zhvillimit të Bronfenbrenner; Kuptimi i Familjes; Familja si sistem shoqëror; Familjet janë duke zhvilluar sisteme; Socializimi i prindërve gjatë fëmijërisë dhe adoleshencës; Dy dimensionet kryesore të prindërimit; Katër modele të prindërimit; Stilet e prindërimit dhe rezultatet e zhvillimit; Rinegocimi i marrëdhënies prind-fëmijë gjatë adoleshencës; Ndikimi i motrave dhe motrave; Ndryshimet në sistemet familjare kur një foshnjë e re arrin; Marrëdhëniet Motër dhe Motër gjatë Fëmijërisë; Kontributi Pozitiv i Marrëdhënieve mes motrave dhe vellezerve
- 16
- Provimi Final