Aftësi Gjuhësore të Integruara II

Print

Isa Erbaş, Prof. Asoc. Dr.

Kodi
ELL 545
Emri
Aftësi Gjuhësore të Integruara II
Semestri
3
Leksione
3.00
Seminare
1.00
Laboratore
0.00
Kredite
3.50
ECTS
6.00
Përshkrimi

Ky kurs fokusohet në zhvillimin dhe përsosjen e aftësive thelbësore në të shkruar, dëgjuar dhe të folur, duke u ofruar studentëve teknika praktike dhe baza teorike për të rritur aftësitë e tyre të komunikimit. Theksi vihet në gjenerimin dhe organizimin e ideve, hartimin dhe redaktimin e punës me shkrim, përdorimin e strategjive efektive të dëgjimit dhe përmirësimin e rrjedhshmërisë dhe shqiptimit të të folurit. Duke integruar teorinë me praktikën praktike, kursi i pajis studentët për të komunikuar në mënyrë efektive dhe të sigurt në mjediset akademike dhe profesionale.

Objektivat

Objektivat kryesore në këtë kurs janë: • të udhëzojë mësuesit e ardhshëm për të vlerësuar nevojat e studentit, si dhe të planifikojë dhe të japë mësime që marrin parasysh prejardhjen e studentëve, referencat e të mësuarit dhe nevojat aktuale • t'i ndihmojë ata të demonstrojnë njohuritë dhe ndërgjegjësimin gjuhësor dhe strategji të përshtatshme për mësimdhënies • për t'i ndihmuar ata të demonstrojnë njohuritë e aftësive gjuhësore (të shkruarit, të lexuarit, të dëgjuarit dhe të folurit) dhe si mund të fitohen ato. gamën e duhur të aftësive të mësimdhënies në këtë nivel dhe për të treguar vetëdije dhe përgjegjësi profesionale. dhe studenti. •T'u ofrojë mësuesve të ardhshëm të gjuhës angleze metodologjitë aktuale për mësimdhënien e katër aftësive gjuhësore (lexim, shkrim, të folur dhe të dëgjuar) plus kulturën; • të pajisë edukatorët e ardhshëm të gjuhës angleze me teknika bashkëkohore për udhëzimin e katër kompetencave themelore gjuhësore (lexim, shkrim, të folur dhe dëgjim) përveç aspekteve kulturore.

Java
Tema
1
Hyrje në lëndën: Syllabus, kriteret e vlerësimit etj.
2
Gjenerimi i ideve, stuhi mendimesh; si të gjenerohen ide përpara hartimit, James D. Lester (fq. 6-24), Kevin Wilson & Jennifer Wauson (fq.3-11)
3
Organizimi dhe shkrimi i draftit të parë, James D. Lester (25-38); Kevin Wilson dhe Jennifer Wauson (fq. 12-17)
4
Rishikimi, James D. Lester (fq.39-54)
5
Redaktimi dhe lustrimi i kompozicionit, James D. Lester (fq. 55-79); Kevin Wilson dhe Jennifer Wauson (fq. 17-29)
6
Dëgjimi dikur dhe tani, Para-dëgjimi; Dëgjim i gjerë, Dëgjim intensiv; Gjatë dëgjimit; Pas dëgjimit, John Field (fq.11-26)
7
Qasja e të kuptuarit: pluset dhe minuset, John Field (fq.26-35)
8
Provim gjysmë final
9
Të dëgjuarit dhe nxënësi, Llojet e të dëgjuarit, John Field (fq.35-58); Norbert Schmitt (fq.180-186, https://anyflip.com/lnswt/lqoq)
10
Strategjitë e të dëgjuarit, Norbert Schmitt (fq.186-190)
11
Çfarë janë të folurit dhe shqiptimi? Norbert Schmitt (fq.197-202)
12
Të folurit: Zhvillimi i aftësive të të folurit, Lyn Dawes (fq.118-140)
13
Të folurit: Zhvillimi i aftësive të të folurit, Lyn Dawes (fq.118-140)
14
Llojet e kthimit dhe kthesave, Norbert Schmitt (fq.202-207)
15
Implikime për pedagogjinë, Norbert Schmitt (fq.207-214)
16
Provim Final
1
Të kuptojnë gamën e rregullave dhe konventave që lidhen me fjalët, fjalitë, paragrafët dhe tekstet.
2
Të eksplorojnë metoda si stuhia e ideve, grupimi dhe shkrimi i lirë për të gjeneruar dhe organizuar idetë në mënyrë efektive përpara hartimit.
3
Për t'i dhënë përparësi qartësisë dhe koherencës gjatë shkrimit të draftit të parë, duke u fokusuar në deklaratat e tezave dhe tranzicionet.
4
Të vlerësojnë në mënyrë kritike përmbajtjen dhe organizimin, duke siguruar përputhjen me qëllimin dhe audiencën e synuar.
5
Të identifikojnë dhe korrigjuar gabimet gramatikore, stilistike dhe formatuese për një përbërje përfundimtare të lëmuar.
6
Të bëjë dallimin ndërmjet dëgjimit të gjerë dhe intensiv dhe të aplikojë teknika të përshtatshme për secilën.
7
Të njohë dhe të zhvillojë aftësi dëgjimi diskriminuese, gjithëpërfshirëse dhe kritike.
8
Të zhvillojnë rrjedhshmërinë dhe saktësinë, duke theksuar fonetikën, stresin, ritmin dhe intonacionin.
Sasia Përqindja Përqindja totale
Gjysmë finale
1 30% 30%
Kuize
0 0% 0%
Projekte
1 20% 20%
Detyra
0 0% 0%
Laboratorët
0 0% 0%
Pjesëmarrja në mësim
1 10% 10%
Përqindja totale e vlerësimit
60%
Përqindja e provimit përfundimtar
40%
Përqindja totale
100%
Sasia Kohëzgjatja (orë) Gjithsej (orë)
Kohëzgjatja e kursit (përfshirë javët e provimit)
16 4 64
Orë studimi jashtë klasës
14 4 56
Detyrat
1 4 4
Gjysmë finale
1 7 7
Provimi përfundimtar
1 10 10
Të tjera
0 0 0
Ngarkesa totale e punës
141
Ngarkesa totale e punës / 25 (orë)
5.64
ECTS
6.00