- Kodi
- ELL 545
- Emri
- Aftësi Gjuhësore të Integruara II
- Semestri
- 3
- Leksione
- 3.00
- Seminare
- 1.00
- Laboratore
- 0.00
- Kredite
- 3.50
- ECTS
- 6.00
- Përshkrimi
-
Ky kurs fokusohet në zhvillimin dhe përsosjen e aftësive thelbësore në të shkruar, dëgjuar dhe të folur, duke u ofruar studentëve teknika praktike dhe baza teorike për të rritur aftësitë e tyre të komunikimit. Theksi vihet në gjenerimin dhe organizimin e ideve, hartimin dhe redaktimin e punës me shkrim, përdorimin e strategjive efektive të dëgjimit dhe përmirësimin e rrjedhshmërisë dhe shqiptimit të të folurit. Duke integruar teorinë me praktikën praktike, kursi i pajis studentët për të komunikuar në mënyrë efektive dhe të sigurt në mjediset akademike dhe profesionale.
- Objektivat
-
Objektivat kryesore në këtë kurs janë: • të udhëzojë mësuesit e ardhshëm për të vlerësuar nevojat e studentit, si dhe të planifikojë dhe të japë mësime që marrin parasysh prejardhjen e studentëve, referencat e të mësuarit dhe nevojat aktuale • t'i ndihmojë ata të demonstrojnë njohuritë dhe ndërgjegjësimin gjuhësor dhe strategji të përshtatshme për mësimdhënies • për t'i ndihmuar ata të demonstrojnë njohuritë e aftësive gjuhësore (të shkruarit, të lexuarit, të dëgjuarit dhe të folurit) dhe si mund të fitohen ato. gamën e duhur të aftësive të mësimdhënies në këtë nivel dhe për të treguar vetëdije dhe përgjegjësi profesionale. dhe studenti. •T'u ofrojë mësuesve të ardhshëm të gjuhës angleze metodologjitë aktuale për mësimdhënien e katër aftësive gjuhësore (lexim, shkrim, të folur dhe të dëgjuar) plus kulturën; • të pajisë edukatorët e ardhshëm të gjuhës angleze me teknika bashkëkohore për udhëzimin e katër kompetencave themelore gjuhësore (lexim, shkrim, të folur dhe dëgjim) përveç aspekteve kulturore.
- Java
- Tema
- 1
- Hyrje në lëndën: Syllabus, kriteret e vlerësimit etj.
- 2
- Gjenerimi i ideve, stuhi mendimesh; si të gjenerohen ide përpara hartimit, James D. Lester (fq. 6-24), Kevin Wilson & Jennifer Wauson (fq.3-11)
- 3
- Organizimi dhe shkrimi i draftit të parë, James D. Lester (25-38); Kevin Wilson dhe Jennifer Wauson (fq. 12-17)
- 4
- Rishikimi, James D. Lester (fq.39-54)
- 5
- Redaktimi dhe lustrimi i kompozicionit, James D. Lester (fq. 55-79); Kevin Wilson dhe Jennifer Wauson (fq. 17-29)
- 6
- Dëgjimi dikur dhe tani, Para-dëgjimi; Dëgjim i gjerë, Dëgjim intensiv; Gjatë dëgjimit; Pas dëgjimit, John Field (fq.11-26)
- 7
- Qasja e të kuptuarit: pluset dhe minuset, John Field (fq.26-35)
- 8
- Provim gjysmë final
- 9
- Të dëgjuarit dhe nxënësi, Llojet e të dëgjuarit, John Field (fq.35-58); Norbert Schmitt (fq.180-186, https://anyflip.com/lnswt/lqoq)
- 10
- Strategjitë e të dëgjuarit, Norbert Schmitt (fq.186-190)
- 11
- Çfarë janë të folurit dhe shqiptimi? Norbert Schmitt (fq.197-202)
- 12
- Të folurit: Zhvillimi i aftësive të të folurit, Lyn Dawes (fq.118-140)
- 13
- Të folurit: Zhvillimi i aftësive të të folurit, Lyn Dawes (fq.118-140)
- 14
- Llojet e kthimit dhe kthesave, Norbert Schmitt (fq.202-207)
- 15
- Implikime për pedagogjinë, Norbert Schmitt (fq.207-214)
- 16
- Provim Final
- 1
- Të kuptojnë gamën e rregullave dhe konventave që lidhen me fjalët, fjalitë, paragrafët dhe tekstet.
- 2
- Të eksplorojnë metoda si stuhia e ideve, grupimi dhe shkrimi i lirë për të gjeneruar dhe organizuar idetë në mënyrë efektive përpara hartimit.
- 3
- Për t'i dhënë përparësi qartësisë dhe koherencës gjatë shkrimit të draftit të parë, duke u fokusuar në deklaratat e tezave dhe tranzicionet.
- 4
- Të vlerësojnë në mënyrë kritike përmbajtjen dhe organizimin, duke siguruar përputhjen me qëllimin dhe audiencën e synuar.
- 5
- Të identifikojnë dhe korrigjuar gabimet gramatikore, stilistike dhe formatuese për një përbërje përfundimtare të lëmuar.
- 6
- Të bëjë dallimin ndërmjet dëgjimit të gjerë dhe intensiv dhe të aplikojë teknika të përshtatshme për secilën.
- 7
- Të njohë dhe të zhvillojë aftësi dëgjimi diskriminuese, gjithëpërfshirëse dhe kritike.
- 8
- Të zhvillojnë rrjedhshmërinë dhe saktësinë, duke theksuar fonetikën, stresin, ritmin dhe intonacionin.
- Sasia Përqindja Përqindja totale
- Gjysmë finale
- 1 30% 30%
- Kuize
- 0 0% 0%
- Projekte
- 1 20% 20%
- Detyra
- 0 0% 0%
- Laboratorët
- 0 0% 0%
- Pjesëmarrja në mësim
- 1 10% 10%
- Përqindja totale e vlerësimit
- 60%
- Përqindja e provimit përfundimtar
- 40%
- Përqindja totale
- 100%
- Sasia Kohëzgjatja (orë) Gjithsej (orë)
- Kohëzgjatja e kursit (përfshirë javët e provimit)
- 16 4 64
- Orë studimi jashtë klasës
- 14 4 56
- Detyrat
- 1 4 4
- Gjysmë finale
- 1 7 7
- Provimi përfundimtar
- 1 10 10
- Të tjera
- 0 0 0
- Ngarkesa totale e punës
- 141
- Ngarkesa totale e punës / 25 (orë)
- 5.64
- ECTS
- 6.00