Hyrje në Komunikim Masiv

Print

Ramadan Cipuri, Prof. Asoc. Dr.

Kodi
COM 101
Emri
Hyrje në Komunikim Masiv
Semestri
1
Leksione
3.00
Seminare
0.00
Laboratore
0.00
Kredite
3.00
ECTS
4.00
Përshkrimi

Komunikimi masiv përfshin shpërndarjen e gjerë të infornacionit pak a shumë të njëjtën kohë për audienca të mëdha. Komunikimi përbën një komponent të rëndësishëm kulturor të shoqërive aktuale teknologjike. Ky kurs trajton natyrën themelore të komunikimit masiv, organizatat dhe mjetet që e krijojnë atë, media dhe mjetet me të cilin ka të bëjë si dhe dhe audienca që e përdor atë. Është një kurs prezantues për mjetet e komunikimit masiv, karakteristikat dalluese, disa teori mbizotëruese të komunikimit, çështje të organizimit nga aspekti i pronësisë, teknologjia moderne, etj. Në këtë kurs do të analizohen mënyrat se si media të veçanta si gazetat, librat, radio, TV dhe bota virtuale ndihmojnë në formimin e realitetit tonë shoqëror. Në mënyrë të veçantë do të analizohen mënyrat se si persona të veçantë që kanë akses së produksionet mediatike shpërndajnë mesazhin e tyre. Në këtë kurs gjithashtu do të diskutohet se si publiku merr pjesë në përdorimin, keqpërdorimin dhe injorimin e mesazheve me të cilin përballet.

Objektivat

Kjo lëndë është dizajnuar për të njohur më mirë fushën dhe mjetet e komunikimit, si gazetat, revistat, librat, radiot, televizionin etj. Kjo lëndë do t'ju ndihmojë që: - të kuptoni vlerën që komunikimi dhe veçanërisht gazetaria ka në ndërtimin e një shoqërie të lirë. - të pajiseni me njohur mbi evoluimin e mediave dhe se si ju mund të jeni konsumatorë dhe prodhues të informacionit, reklamës, marrëdhënieve me publikun dhe argëtimit. - të mësoni mënyrat mbi identifikimin dhe përdorimin e burimeve cilësore të gazetarisë në mënyrë që të jemi të mirë informuar. - të zhvilloni vlerat e etikës, qëndrimet profesionale dhe aftësitë personale të nevojshme për në përgatijen tuaj si specialistë të komunikimit

Java
Tema
1
Hyrje në shkencat e komunikimit / Komunikimi dhe kultura
2
Mesazhi nëpërmjet komunikimit verbal, joverbal dhe të folurës në publik
3
Mesazhi përmes librit si mjet i komunikimit masiv
4
Gazeta si mjet i komunikimit masiv. Karakteristikat e mesazhit të gazetës
5
Karakteristikat e mesazhit përmes radios
6
Televizioni dhe karakteristikat e mesazhit të transmetuar
7
Kinemaja dhe filmi
8
Provim Gjysmëfinal
9
Interneti dhe Web-i; Mediat e reja si mjete komunikimi
10
Reklama dhe mesazhi i transmetuar nëpërmjet saj
11
Marrëdhëniet publike dhe karakteristikat e tyre
12
Agjencitë e lajmeve / Sistemet ndërkombëtare dhe krahasuese të medias
13
Audiencat, ndikimi dhe përfshirja e tyre në komunikimin masiv
14
Etika dhe kontrollet e tjera formale
15
Efektet sociale të komunikimit masiv
16
Provim Final
1
Studentët do të përvetësojnë njohuri mbi mënyrat e funksionimit të mjeteve të komunikimit masiv
2
Studentët do të zhvillojnë mendimin kritik mbi perceptimin e mesazhit të shpërndarë nga mjetet e komunikimit masiv.
3
Studentët do të jenë në gjendje të diskutojnë dhe të mbrojnë rëndësinë e gazetarisë në ndërtimin e një shoqërie të lirë.
Sasia Përqindja Përqindja totale
Gjysmë finale
1 25% 25%
Kuize
3 5% 15%
Projekte
0 0% 0%
Detyra
0 0% 0%
Laboratorët
0 0% 0%
Pjesëmarrja në mësim
1 10% 10%
Përqindja totale e vlerësimit
50%
Përqindja e provimit përfundimtar
50%
Përqindja totale
100%
Sasia Kohëzgjatja (orë) Gjithsej (orë)
Kohëzgjatja e kursit (përfshirë javët e provimit)
16 3 48
Orë studimi jashtë klasës
14 2 28
Detyrat
0 0 0
Gjysmë finale
1 10 10
Provimi përfundimtar
1 15 15
Të tjera
0 0 0
Ngarkesa totale e punës
101
Ngarkesa totale e punës / 25 (orë)
4.04
ECTS
4.00