Komunikim Vizual

Print

Nevila Samarxhi, Msc

Kodi
IMC 305
Emri
Komunikim Vizual
Semestri
3
Leksione
3.00
Seminare
0.00
Laboratore
0.00
Kredite
3.00
ECTS
5.00
Përshkrimi

Kjo lëndë ndihmon studentët të kuptojnë çështjet e perceptimit pamor dhe sesi komunikohet saktë përmes elementëve pamorë, duke u dhënë dije teorike dhe praktike për t’i ndihmuar të kuptojnë dhe të zbatojnë në mënyrë të përgjegjshme e profesionale ato që kanë përftuar në dijet praktike. Kjo lëndë ndihmon edhe studentët e marrëdhënieve publike dhe të komunikimit të marketingut të vlerësojnë dhe t’i përdorin dijet për të përcjellë sa më mirë informacionin në të gjitha fushat e komunikimit. Lënda e Komunikimit Vizual eksploron fushat kryesore teorike në komunikimin vizual dhe paraqet metodat e hulumtimit të përdorura në mënyrat se si njerëzit e shohin dhe se si ndodh procesi i këti komunikimi vizual. Lënda do të përfshijë 12 teoritë kryesore në komunikimin vizual: estetika, perceptimi, përfaqësimi, retorika etj. Njohja me konceptet bazë teorike shtron rrugën për kuptimin dhe përvetësimin e lëndëve të tjera sipas janë ato të “Dizajnit Grafik”, “Multimedias” apo “Dizajnit të Reklamave”.

Objektivat

Kjo lëndë është dizajnuar për të njohur më mirë fushën dhe mjetet e elementët e komunikimit visual. Kjo lëndë do të bëjë që: -Studentët do të kuptojnë vlerën që komunikimi vizual ka në ndërtimin e një mesazhi. -Studentët do të pajisen me njohuri mbi evoluimin e mediave dhe se si ata mund të jenë konsumatorë dhe prodhues të informacionit, reklamës, marrëdhënieve me publikun dhe argëtimin. -Studentët do të mësojnë mënyrat mbi identifikimin dhe përdorimin e burimeve efektive në arritjen e qëllimeve nëpërmjet komunikimit vizual. -Studentët do të zhvillojnë vlerat e esetikës, qëndrimet profesionale dhe aftësitë personale të nevojshme për përgatijen si specialistë të multimedias dhe dizajnit grafik -Studentët do të kuptojnë vlerën që komunikimi vizual ka në ndërtimin e një mesazhi.

Java
Tema
1
Prezantimi i lëndës, Librat për t’u lexuar, hyrje në lëndë, Cilat janë llojet e Komunikimit Vizual, Tipografi, komunimimi ndermjet gërmave. Grafika me larmi te ndryshme. Paraqitjet e ndryshme foto me nderthurje grafika Komunimkim me foto në lëvizje, jo stabël. Secili prej këtyre llojeve luan një rol kritik në përcjelljen e informacionit dhe bërjen e një dizajni tërheqës vizualisht. https://www.youtube.com/watch?v=wKjI7tZ9Hj0
2
Teoria e Perceptimit - Një perspektivë neurologjike mbi komunikimin vizual. - Revolucioni teknologjik. - Mekanika e Vizionit. - Sistemet Emocionale - Super Pasqyra dhe Përthithje Kulturore. Perceptimi, një proces nëpërmjet të cilit individët organizojnë dhe interpretojnë përshtypjet e ndjenjave të tyre për t’i dhënë kuptim mjedisit ku jetojnë. Diskutim, tema aktuale. Faqe 45/ Book "HANDBOOK OF VISUAL COMMUNICATION THEORY, METHODS, AND MEDIA"
3
Njohja Vizuale - Historia e “të parit” - Shpejtësia e përpunimit, emocioni, ndërgjegjja - Pamjet vizuale dhe audio - Njohja vizuale në një ekosistem mediatik - Imazhet si përfaqësime të botës fizike - Njohja dhe Emocioni. Proceset njohëse formësojnë mënyrën se si ne i perceptojmë, interpretojmë dhe kuptojmë shenjat emocionale, ndërsa emocionet ndikojnë në mënyrën se si ne shprehemi dhe si interpretojmë shenjat emocionale nga të tjerët. Diskutim, rast i huaj dhe shqiptar. *Detyrë foto rastësore në perspektiva te ndryshme për komunikimin vizual! - Imazhet si përfaqësime të botës fizike - Njohja dhe Emocioni Faqe 193/ Book "HANDBOOK OF VISUAL COMMUNICATION THEORY, METHODS, AND MEDIA"
4
Ekuilibri Vizual-Verbal - Njohja vizuale dhe përpunimi i informacionit - Roli i përmbajtjes vizuale-verbale në përpunimin e informacionit - Njohja vizuale dhe reklamimi - Dizajni i mesazheve të njohjes vizuale. Dizajnerët ndikojnë në perceptimet e përdoruesve dhe i drejtojnë ata drejt sjelljeve të dëshiruara duke strukturuar elemente vizuale si simbolet e menysë, fontet dhe ngjyrat. Diskutim, komunikimi vizual në botën e sotme nuk është thjesht një ide e mirë. Është jetike. Faqe 196/ Book "HANDBOOK OF VISUAL COMMUNICATION THEORY, METHODS, AND MEDIA"
5
Zbatimi i Parimeve Estetike - Tregimi përmes Fotoraportimit - Fotogazetaria: Estetika, Historia dhe Teknika. - Parimet estetike - Rregulli i të tretave - Mesatarja e Artë ose Raporti i Artë - Hapësira Pozitive - Negative. - Sekretet e padukshmërisë. Edhe pse teoria dhe metodologjia mund të jenë më pak të dukshme dhe më pak të shprehura hapur sesa në kërkimin tradicional, dhe megjithëse estetika mund të duket po aq e rëndësishme sa faktet në prezantimet mediatike, ato shoqëruese binjake të ideimit dhe zgjidhjes së problemeve janë të ngulitura në aplikimet në media.
6
Estetika në Produktet Mediatike - Kodimi dhe dekodimi i meta - mesazheve - Çfarë është Estetika e Aplikuar e Medias? - Elementet Themelore - Meta-Mesazhet. - Estetika e medias së aplikuar, teoria dhe metodologjia janë më pak të dukshme dhe më pragmatike sesa në kërkimin tradicional të komunikimit vizual. - Estetistët janë përgjithësisht për konsum masiv. Prodhimet e estetikës së aplikuar mediatike nuk janë më pak të vlefshme si shprehje e njohurive. - Diskutim për platformat e komunikimit me mesazhe. - Dorëzim i detyrës!
7
Teoria e Medias Digjitale - Nga komunikimi një-drejtimësh në atë shumë-drejtimësh. - Teksti i fokusuar në platformat vizuale - Teoria e Kultivimit. - Teoria e të mësuarit social. - Korniza e Affordances - Mundësitë e Identitetit - Aftësitë njohëse!
8
Provimi gjysmefinal
9
Teoria e Intertekstualitetit Vizual - Eksplorimi i komunikimit politik dhe vizual - Intertekstualiteti përmes luftës së Memeve. - Evolucioni i Intertekstualitetit - Memet politike. Intertekstualiteti analizon nëse është e mundshme të flitet për tekstet origjinale dhe autorët origjinalë. - Theksi vihet mbi kompetencën e lexuesit për ta deshifruar lidhshmërinë ndërmjet teksteve. - Format e intertekstualitetit janë: citimi, parafrazimi, aluzioni, parodia, kolazhi, montimi, reminishenca.
10
Zhvillimi i Tregimit Vizual - Tregimi vizual i ngjarjeve. - Evolucioni i tregimit pamor. Tregimi është një nga format më të vjetra dhe më të rëndësishme të artit të njohura për njerëzimin. - Si shoqëritë janë formuar, komunikuar dhe janë bërë të pavdekshme përmes kësaj forme arti. - Sistemet e vlerave, mënyrat e jetesës dhe kulturat janë ruajtur ose kanë ndryshuar me kalimin e kohës për shkak të historive të veçanta që u shfaqën në vendbanime të ndryshme njerëzore.
11
Grafikat informuese. - Infografika është një paraqitje vizuale e informacionit duke përdorur grafikët, grafikët, hartat, tabelat dhe të tjera elementet e projektimit për të komunikuar të dhëna komplekse në mënyrë të qartë dhe efektive. - Infografika kombinon tekstin dhe informacionin grafik për të krijuar një imazh vizual dhe të lehtë për t'u kuptuar të të dhënave.
12
Fotot, ilustrimet trend i fundit! - Çfarë është Dizajni i Ilustrimit? - Dizajni i ilustrimit kombinon dizajnin grafik dhe ilustrimin klasik. - Dizajni grafik i jep përparësi komunikimit dhe ilustrimi bie brenda artit të bukur. - Kështu, dizajni i ilustrimit bëhet më i miri i të dy botëve. Dizajni i ilustrimit do të zbatojë bazat e formës, ngjyrës, formave dhe paraqitjeve.
13
Filmat, zhanre dhe stile të ndryshme filmash kanë strategji të ndryshme komunikimi vizual, në varësi të qëllimit dhe tonit të filmit. - Komunikimi vizual i ndihmon kineastët të krijojnë një estetikë të qëndrueshme dhe koherente që i përshtatet zhanrit dhe stilit të tyre.
14
Si t’i lexojmë fjalët? Si t’i kuptojmë ato? - Si t’i lexojmë imazhet grafike? - Si të tregojmë histori me elemente multimedialë. histori multimediale është përmbajtje narrative që përdor video, imazhe ose audio (ose një kombinim të të treve) për të treguar një histori. - Historitë multimediale mund të përfshijnë vizualizime të të dhënave, infografikë, shfaqje rrëshqitëse, postime në media sociale, harta ndërvepruese, animacione dhe shumë lloje të tjera elementësh vizualë dhe audio.
15
Përsëritje, çfarë kemi mësuar, çfarë kemi arritur, ku është dallimi me orën e parë të lëndës.
16
Provim Final
1
Të identifikojë elementët bazë të komunikimit vizual (ngjyra, forma, linja, tekstura).
2
Të shpjegojë se si përbërësit e dizajnit ndikojnë në perceptimin vizual.
3
Të analizojë mesazhin, audiencën për të përshtatur komunikimin vizual sipas grupeve të ndryshme demografike.
4
Të dijë të zbatojë parimet e materialeve vizuale.
5
Të dijë të implementojë teori të ngjyrës dhe kompozimit në dizajne reale.
6
Të krahasojë vizualet, alternativa të ndryshme të dizajnit dhe sugjerojë përmirësime e ndryshme për ndryshime në mesazh dhe stil.
7
Të dijë të vlerësojë efektivitetin e një projekti të komunikimit vizual.
8
Të japë feedback kritik për punën e tij dhe të të tjerëve.
9
Të zhvillojë projekte të reja vizuale që kombinojnë kreativitetin sëpëmjet Komunikimit Vizual..
10
Të eksperimentojë me forma të ndryshme komunikimi vizual për të inovuar në fushën e marketingut dhe artit.
Sasia Përqindja Përqindja totale
Gjysmë finale
1 30% 30%
Kuize
0 0% 0%
Projekte
1 10% 10%
Detyra
0 0% 0%
Laboratorët
0 0% 0%
Pjesëmarrja në mësim
1 10% 10%
Përqindja totale e vlerësimit
50%
Përqindja e provimit përfundimtar
50%
Përqindja totale
100%
Sasia Kohëzgjatja (orë) Gjithsej (orë)
Kohëzgjatja e kursit (përfshirë javët e provimit)
16 3 48
Orë studimi jashtë klasës
14 5 70
Detyrat
1 3 3
Gjysmë finale
1 1 1
Provimi përfundimtar
1 2 2
Të tjera
0 0 0
Ngarkesa totale e punës
124
Ngarkesa totale e punës / 25 (orë)
4.96
ECTS
5.00