- Kodi
- JMC 112
- Emri
- Gjuhë Angleze II
- Semestri
- 2
- Leksione
- 2.00
- Seminare
- 1.00
- Laboratore
- 0.00
- Kredite
- 3.00
- ECTS
- 3.00
- Përshkrimi
-
• Të zhvillojë katër aftësitë gjuhësore (të dëgjuarit, të folurit, të lexuarit dhe të shkruarit) duke përdorur materiale autentike nga BBC • Për të ndërtuar besimin dhe njohuritë, nxënësit duhet të komunikojnë në një mjedis të vërtetë anglishtfolës • Për të mbuluar tema të tilla si informacioni personal, familja, marrëdhëniet, rutinat, udhëtimet, kultura dhe puna • Të prezantojë gramatikën, fjalorin dhe shqiptimin në mënyra të qarta dhe tërheqëse • Të praktikojë gjuhën funksionale dhe aftësitë e komunikimit për situatat e përditshme
- Objektivat
-
• Mund të kuptojë pikat kryesore të të folurit standard të qartë për çështje të njohura që ndeshen rregullisht në punë, shkollë, kohë të lirë, etj. • Mund të përballet me shumicën e situatave që mund të lindin gjatë udhëtimit në një zonë ku flitet gjuha. • Mund të përshkruajë përvojat dhe ngjarjet, ëndrrat, shpresat dhe ambiciet dhe shkurtimisht të japë arsye dhe shpjegime për opinionet dhe planet. • Mund të shkruajë tekst të thjeshtë të lidhur për tema të njohura ose me interes personal. • Mund të kuptojë tekste që përbëhen kryesisht nga gjuhë të përditshme ose të lidhura me punën me frekuencë të lartë. • Mund të përdorë një sërë frazash dhe fjalish për të përshkruar me terma të thjeshtë familjen e tyre dhe njerëzit e tjerë, kushtet e jetesës, formimin e tyre arsimor dhe punën e tyre aktuale ose më të fundit.
- Java
- Tema
- 1
- KAPITULLI 1:LIFE Students hear and learn to make conversations about friends, love, what makes them happy. They practice using past tense and read articles about relationships and friendships. p 8-14
- 2
- KAPITULLI 2:WORK Students read about “dangerous jobs” and balancing “work and life” They talk about likes and dislikes practising present and present continuous. p 18-24
- 3
- KAPITULLI 3: TIME OUT Students learn collocations related to traveling.They use present continuous and be going to for future. They share plans about places they are going to visit. p 28-34
- 4
- KAPITULLI 4: GREAT MINDS Students read an article about different schools, read suggestions about improving English and use present perfect with ever/never. p 38-44
- 5
- KAPITULLI 5: TRAVEL Read about amazing journeys. Students enrich their vocabulary by learning about transport, travel and tourism.On this unit the grammar focus is on past simple and past continuous. p 48-54
- 6
- KAPITULLI 6: FITNESS students will talk about food, health and illness. They will practice future forms may, might, will and present perfect. Students will discuss healthy habits and discuss food preferences. p58-64
- 7
- KAPITULLI 7:CHANGES. Students will compare how their life has changed using present perfect and used to. Students will write paragraphs to write about a decision that changed their life. p 68-74
- 8
- Provimi gjysmë final
- 9
- KAPITULLI 8: MONEY students will learn about relative clauses by engaging in grammar exercises and talking about the importance of money in their life. students will write an opinion piece. p 78-84
- 10
- KAPITULLI 9: NATURE Students compare life in the city or the country by using comparatives and superlatives. Students listen to a radio program about green ideas and write about their views in the environment. P 88-94
- 11
- KAPITULLI 10: SOCIETY talking about everyday problems, crime and punishment using present and past passive. Students listen to people complaining and write about an issue. P98-104
- 12
- studentet do te bejne quiz per te rifreskuar njohurite
- 13
- KAPITULLI 11: FAME: Reported speech and hypothetical conditionals. Write about childhood ambitions. P117-124
- 14
- KAPITULLI 12: TECHNOLOGY Students discuss social media. They learn about conditionals and learn to give opinions.
- 15
- Përsëritje e te gjithe temave
- 16
- Provimi Final
- 1
- Studentet do te jene te afte te kuptojne ligjerata te zgjeruara dhe te ndjekin linja jo shume komplekse argumetesh ne Anglisht neper intervista, takime, dhe ne telefon.
- 2
- Studentet do te jene te afte te lexojne dhe kuptojne artikuj e gjuhen angleze si skica, grafike etj
- 3
- Studentet do te jene te afte te afte te shkruajne ne formate formale dhe jo formale dhe te shprehin interesin apo opinionet e tyre nepermejt te shkruarit
- Sasia Përqindja Përqindja totale
- Gjysmë finale
- 1 30% 30%
- Kuize
- 0 0% 0%
- Projekte
- 1 30% 30%
- Detyra
- 0 0% 0%
- Laboratorët
- 0 0% 0%
- Pjesëmarrja në mësim
- 0 0% 0%
- Përqindja totale e vlerësimit
- 60%
- Përqindja e provimit përfundimtar
- 40%
- Përqindja totale
- 100%
- Sasia Kohëzgjatja (orë) Gjithsej (orë)
- Kohëzgjatja e kursit (përfshirë javët e provimit)
- 16 3 48
- Orë studimi jashtë klasës
- 14 1 14
- Detyrat
- 1 6 6
- Gjysmë finale
- 1 1 1
- Provimi përfundimtar
- 1 2 2
- Të tjera
- 0 0 0
- Ngarkesa totale e punës
- 71
- Ngarkesa totale e punës / 25 (orë)
- 2.84
- ECTS
- 3.00