Gjuhë Angleze II

Print

Elsuida Hoxhaj, MSc

Kodi
JMC 112
Emri
Gjuhë Angleze II
Semestri
2
Leksione
2.00
Seminare
1.00
Laboratore
0.00
Kredite
3.00
ECTS
3.00
Përshkrimi

• Të zhvillojë katër aftësitë gjuhësore (të dëgjuarit, të folurit, të lexuarit dhe të shkruarit) duke përdorur materiale autentike nga BBC • Për të ndërtuar besimin dhe njohuritë, nxënësit duhet të komunikojnë në një mjedis të vërtetë anglishtfolës • Për të mbuluar tema të tilla si informacioni personal, familja, marrëdhëniet, rutinat, udhëtimet, kultura dhe puna • Të prezantojë gramatikën, fjalorin dhe shqiptimin në mënyra të qarta dhe tërheqëse • Të praktikojë gjuhën funksionale dhe aftësitë e komunikimit për situatat e përditshme

Objektivat

• Mund të kuptojë pikat kryesore të të folurit standard të qartë për çështje të njohura që ndeshen rregullisht në punë, shkollë, kohë të lirë, etj. • Mund të përballet me shumicën e situatave që mund të lindin gjatë udhëtimit në një zonë ku flitet gjuha. • Mund të përshkruajë përvojat dhe ngjarjet, ëndrrat, shpresat dhe ambiciet dhe shkurtimisht të japë arsye dhe shpjegime për opinionet dhe planet. • Mund të shkruajë tekst të thjeshtë të lidhur për tema të njohura ose me interes personal. • Mund të kuptojë tekste që përbëhen kryesisht nga gjuhë të përditshme ose të lidhura me punën me frekuencë të lartë. • Mund të përdorë një sërë frazash dhe fjalish për të përshkruar me terma të thjeshtë familjen e tyre dhe njerëzit e tjerë, kushtet e jetesës, formimin e tyre arsimor dhe punën e tyre aktuale ose më të fundit.

Java
Tema
1
KAPITULLI 1:LIFE Students hear and learn to make conversations about friends, love, what makes them happy. They practice using past tense and read articles about relationships and friendships. p 8-14
2
KAPITULLI 2:WORK Students read about “dangerous jobs” and balancing “work and life” They talk about likes and dislikes practising present and present continuous. p 18-24
3
KAPITULLI 3: TIME OUT Students learn collocations related to traveling.They use present continuous and be going to for future. They share plans about places they are going to visit. p 28-34
4
KAPITULLI 4: GREAT MINDS Students read an article about different schools, read suggestions about improving English and use present perfect with ever/never. p 38-44
5
KAPITULLI 5: TRAVEL Read about amazing journeys. Students enrich their vocabulary by learning about transport, travel and tourism.On this unit the grammar focus is on past simple and past continuous. p 48-54
6
KAPITULLI 6: FITNESS students will talk about food, health and illness. They will practice future forms may, might, will and present perfect. Students will discuss healthy habits and discuss food preferences. p58-64
7
KAPITULLI 7:CHANGES. Students will compare how their life has changed using present perfect and used to. Students will write paragraphs to write about a decision that changed their life. p 68-74
8
Provimi gjysmë final
9
KAPITULLI 8: MONEY students will learn about relative clauses by engaging in grammar exercises and talking about the importance of money in their life. students will write an opinion piece. p 78-84
10
KAPITULLI 9: NATURE Students compare life in the city or the country by using comparatives and superlatives. Students listen to a radio program about green ideas and write about their views in the environment. P 88-94
11
KAPITULLI 10: SOCIETY talking about everyday problems, crime and punishment using present and past passive. Students listen to people complaining and write about an issue. P98-104
12
studentet do te bejne quiz per te rifreskuar njohurite
13
KAPITULLI 11: FAME: Reported speech and hypothetical conditionals. Write about childhood ambitions. P117-124
14
KAPITULLI 12: TECHNOLOGY Students discuss social media. They learn about conditionals and learn to give opinions.
15
Përsëritje e te gjithe temave
16
Provimi Final
1
Studentet do te jene te afte te kuptojne ligjerata te zgjeruara dhe te ndjekin linja jo shume komplekse argumetesh ne Anglisht neper intervista, takime, dhe ne telefon.
2
Studentet do te jene te afte te lexojne dhe kuptojne artikuj e gjuhen angleze si skica, grafike etj
3
Studentet do te jene te afte te afte te shkruajne ne formate formale dhe jo formale dhe te shprehin interesin apo opinionet e tyre nepermejt te shkruarit
Sasia Përqindja Përqindja totale
Gjysmë finale
1 30% 30%
Kuize
0 0% 0%
Projekte
1 30% 30%
Detyra
0 0% 0%
Laboratorët
0 0% 0%
Pjesëmarrja në mësim
0 0% 0%
Përqindja totale e vlerësimit
60%
Përqindja e provimit përfundimtar
40%
Përqindja totale
100%
Sasia Kohëzgjatja (orë) Gjithsej (orë)
Kohëzgjatja e kursit (përfshirë javët e provimit)
16 3 48
Orë studimi jashtë klasës
14 1 14
Detyrat
1 6 6
Gjysmë finale
1 1 1
Provimi përfundimtar
1 2 2
Të tjera
0 0 0
Ngarkesa totale e punës
71
Ngarkesa totale e punës / 25 (orë)
2.84
ECTS
3.00