- Java
- Tema
- 1
- Marrëdhëniet mësues-nxënës Lidhja me studentët dhe rëndësia e besimit të ndërsjellë. Pranimi pa kushte i çdo nxënësi dhe e potencialit që ata kanë për të mësuar. Ndikimi i këtij pranimi në krijimin e besimit të ndërsjellë. Të gjitë këta faktorë krijojnë një mjedis që ofron mbështetje emocionale dhe zhvillim të mendimit kritik dhe e nxisin nxënësin të eksplorojë për dije edhe jashtë shkollës.
- 2
- Roli i mësuesit si lider Një mësues-lider i mirë duhet të fitojë besimin e nxënësve. Njohja me katër llojet e ndryshme të lidershipit: lidership eksperti, lidership referent, lidership legjitim, lidership shpërblye. Lidership ekspert dhe lidershipi referent si dy rolet që mësuesi duhet të përpiqet t’i fitojë dhe mënyrat si arrihet kjo.
- 3
- Klasa dhe ndarja në grupe. Katër fazat e formimit të grupit: formimi, shpërthimi, normimi dhe kryerja, dhe ndikimi i tyre në menaxhimin e klasës dhe arritjen e objektivave.
- 4
- Qasje demokratike ndaj menaxhimit të klasës Rëndësia e organizimit të mbledhjeve të klasës, roli që marrin nxënësit si lider dhe mësuesi si pjesë e diskutimit. Mënyra për krijimin e një mjedisi efektiv që mundëson ndërveprim nxësnës-mësues.Tre lloje mjedisi dhe mënyrat për krijimin e tyre: mjedisi social, mjedisi organizator dhe vendosja e rregullave dhe procedurave.
- 5
- Njohja me fushat problematike në klasë: monitorimi i nxënësve, realizimi i kalimeve në situata të ndryshme, rastet e ndërprerjes, dhe dhënia e detyrave. Mbyllja e orës së mësimit si element kyç për përmbledhjen e mësimit dhe vlerësimin e arritjes së objektivave.
- 6
- Menaxhimi i klasave me diversitet kulturor. Çfarë duhet pasur paraysh dhe si të promovohet pranimi i diversitetit. Planifikimi i ditës së parë si element kyç në menaxhimin e klasës: prezantimi, përgatitja e një veprimtarie hyrëse, vendosja e rregullave dhe pritshmërive, prezantimi i lëndës, dhe mbyllje e planifikuar e orës së parë.
- 7
- Klasa dhe shkolla- komunitet profesional i të nxënit. Analiza e një rasti konkret të menaxhimit të klasës, përmbledhje e termave dhe koncepteve të trajtuara, analizë e rezultateve të të nxënit për këtë pjesë të lëndës. Pyetje për diskutim dhe praktikë
- 8
- Prezantim projektesh
- 9
- Angazhimi i nxënësit- element kyç në menaxhimin e klasës. Tradita humaniste në menaxhimin e klasës, komunikimi bashkëpunues, teknika e strategji për ta arritur, roli pozitiv i të nxënit dhe mësuarit bashkëpunues në menaxhimin e klasës, startegji për zbatim sa më efikas.
- 10
- Analiza e sjelljes element i rëndësishëm për menaxhimin e klasës, menaxhimi i situatave të padëshiruara, ndërhyrja efikase dhe modifikimi i sjelljeve shqetësuese, menaxhimi i klasës sipas mënyrës tradicionale.
- 11
- Menaxhimi i klasës sipas një qasjeje të integruar, menaxhimi i klasave me profil të ulët dhe ballafaqimi me sjellje të vazhdueshme shqetësuese, reagimi ndaj sjelljeve negative.
- 12
- Përdorimi i shpërblimit dhe përforcimit për fitimin dhe shfaqjen e sjelljes së dëshiruar, mënyra alternative përkundrrejt ndëshkimit, analizë e rasteve konkrete.
- 13
- Roli dhe ndikimi i familjes në sjelljen e nxënësit në klasë dhe në shkollë, nevoja e takimit me prindër ose familjarë, elementë që duhen pasur parasysh në takimin me prindër, organizimi, zbatimi dhe vlerësimi i takimit me prindër, roli i përfshirjes së prindërve në arritjet dhe sjelljen e nxënësit, tema dhe çështje që duhen pasur parasysh në takimet individuale me prindër: probleme më mësimin dhe sjelljen, neglizhimi ose abuzimi me fëmijën, bullizimi dhe dhuna.
- 14
- Menaxhimi i klasave shumëkulturore, studim dhe analizë rastesh, përmbledhje e termave dhe rezultateve të të nxënit, pyetje për diskutim dhe praktikë.
- 15
- Përmbledhje e lëndës, diskutimi rezultateve të të nxënit, dhe arritjes së objektivave
- 16
- Provim Final