Aftësi Gjuhësore Akademike I

Print

Enriketa Sogutlu, Prof. Asoc. Dr.

Kodi
ELL 111
Emri
Aftësi Gjuhësore Akademike I
Semestri
1
Leksione
5.00
Seminare
0.00
Laboratore
0.00
Kredite
5.00
ECTS
7.00
Përshkrimi

Silabusi i këtij kursi ka një strukturë shumë dimensionale që përfshin gramatikë dhe fjalor të ndërthurur tek aftësitë e të dëgjuarit, të folurit, të shkruarit dhe të lexuarit. Për sa i përket leximit do të theksohet kuptimi i tij, njohja e fjalorit dhe leximi më i gjerë. Ky kurs ka si qëllim të zhvillojë aftësitë e të mësuarit të studentëve duke i përfshirë ata në detyra, duke i lënë të punojnë në mënyrë të pavaruar me fjalor apo edhe burime të tjera gjuhësore. Kursi ka si qëllim të zhvillojë aftësitë gjuhësore të studentëve dhe sidomos aftësitë e leximit dhe shkrimit. Tekstet e këtij kursi do të ndihmojnë studentët të përmirësojnë aftësinë e të kuptuarit në fusha të ndryshme (p.sh shkenca sociale, shkenca natyrore dhe shkencat humane) me metoda të ndryshme të diskursit( p.sh interpretim, tregim dhe argumentim). Studentët do të zhvillojne aftësitë e mendimit kritik nëpermjet konkluzioneve dhe aftësive për të formuluar pyetje. Tekstet përfshijnë aspekte kulturore të vendeve anglisht folëse e më tej duke ndihmuar edukimin ndërkulturor të studentëve. Shkrimi është zhvilluar nëpërmjet studimit më të thellë të strukturës gramatikore dhe praktikës së teknikave të shkrimit të paragrafëve dhe sidomos eseve pesë paragrafëshe. Studentët përmirësojnë aftësinë e tyre në formimin e fjalive të tipeve të ndryshme.

Objektivat

Kursi ka për qëllim: - Të zhvillojë aftësitë verbale dhe të lexuarit të studentëve - Të përmirësojë përdorimin dhe përvetësimin e fjalorit duke mësuar strategji gjatë leximit - Të mësojë si të shkruajnë letra, njoftime dhe tregime - Të zhvillojë njohuritë e artikujve leksikore duke përfshirë foljet dhe renditjet e tyre - Të zhvillojë aftësitë e ndërveprimit shoqëror të studentëve nëpërmjet mësimit sesi të nisin një bashkëbisedim dhe si të japin opinione

Java
Tema
1
Mësimi 1: Marrëdhëniet, Miq të pazakontë, Gramatikë: kohët e tashme, Fjalor: miqtë, Lexim:Brey i çoroditur, Gramatikë: passivja, Të menduarit kritik: lidhjet e gjakut
2
Jeta reale: takimi me të njohur, Të shkruarit: email joformal, Fjalor: get, Video: Imigracioni, Debat: si ndikon imigracioni ekonominë
3
Përsëritje e mësimit 1, , Mesimi 2: tregime, Fjalor: libra dhe filma, Gramatikë: Koha e shkuar dhe e kryer, Lexim: Situatë e rrezikshme, Gramatikë: kohët e shkuara, Diskutim: të shpëtosh paqmë
4
Jeta reale: reagimet ndaj ndodhive, Quiz 1, Lexim: nje herë e një kohë, fjalor: Keep, Të menduarit kritik: të lexojmë më nga afër, Si të shkruajmë një tregim, përdorimi i fjalëve përshkruese
5
Video: historia e një filmi, Përsëritje mësimi 2, Prezantim projekti, Mësimi 3 Shkenca dhe teknologjia, Dëgjim: A është teknologjia përgjigja e duhur? Gramatikë: format e së ardhmes, Lexim: botë e dukshme
6
Bota reale: Probleme komputeri, Shkrim: kërkesë me anë të emailit, përdorimi i out, Lexim: Një masë nuk bën, Të menduarit kritik: balancimi i argumentave, fjalor: mjete të nevojshme
7
Video: Realitet i egzagjeruar, Debat: teknologjia dhe komunikimi në ditët modern, Përsëritje mësimi 3, Prezantim projektesh
8
Provim Gjysmëfinal
9
Mësimi 4: Art dhe krijimtari, Dëgjim: Gjithçka për Melbourne, Gramatikë: shprehja e sasisë, Lexim: Grafiti, Gramatikk: përcaktorët, Jeta reale: Shije personale, Si të shkruajmë një kritkë online
10
Lexim: Planeti Hip-hop , Të menduarit kritik: analiza e të kundërtave, Fjalë në focus: cool, Video: Arti urban, Intervistë me një artist, Përsëritje mësimi 4
11
Mësimi 5 Zhvillimi, Lexim: Nga realiteti në fantazi, Gramatikë: format e foljeve, Degjim dhe fjalor: Modeli Kerala, Gramatikë: folje me z forma, Jeta reale: vlerësimi i një projekti
12
Quiz 2, Lexim: Zhvillim i vazhdueshëm, Fjalor: foljet me re-, folja pick, Shkrimi I një eseje, përdorimi I fjalëve lidhëse, Video: Akuarium mbi rrota, Fjalor: bota e biznesit, Përsëritje mësimi 5
13
Prezantim Projekti, Mësimi 6: Udhëtimi alternativ, Lexim: pushime në shtëpi, Fjalor: folje frazale me in dhe out, Dëgjim: turizmi vullnetar, Gramatikë: tag questions
14
Lexim: Vende të pazakonta, Fjalor: mind, Jeta reale: vazhdimësia, Shkrim: letër ankese, Përdorimi i gjuhës joformale
15
Video: Timori i Lindjes, bisedë për një project të ri, Fjalor: bota e udhëtimit, Përsëritje mësimi 6
16
Provim Final
1
Studentët do të përdorin gjuhën në mënyrë të rrjedhshme për qëllime akademike, shoqërore dhe profesionale pa pengesa të dukshme në përdorimin e shprehjeve
2
Studentët do të përdorin drejt struktura gramatikore si: kohët e foljes, foljet modale, formën pasive, paskajoren etj. dhe do te mund të lexojnë tekste të gjata mbi tema komplekse
3
Studentët do të përdorin strategji argumentative dhe gjuhësore si skica, shkrim i lire, coherence, editim etj për të prodhuar tekste me shkrim.
Sasia Përqindja Përqindja totale
Gjysmë finale
1 30% 30%
Kuize
2 8% 16%
Projekte
1 9% 9%
Detyra
0 0% 0%
Laboratorët
0 0% 0%
Pjesëmarrja në mësim
0 0% 0%
Përqindja totale e vlerësimit
55%
Përqindja e provimit përfundimtar
45%
Përqindja totale
100%
Sasia Kohëzgjatja (orë) Gjithsej (orë)
Kohëzgjatja e kursit (përfshirë javët e provimit)
16 5 80
Orë studimi jashtë klasës
14 4 56
Detyrat
1 3 3
Gjysmë finale
1 10 10
Provimi përfundimtar
1 14 14
Të tjera
2 6 12
Ngarkesa totale e punës
175
Ngarkesa totale e punës / 25 (orë)
7.00
ECTS
7.00