- Java
- Tema
- 1
- Një vështrim i përgjithshëm i gjuhësisë së aplikuar dhe termave të lidhura me të, Çfarë është gjuhësia e aplikuar, një histori e shkurtër e zhvillimit të saj, si mund të përfshihen elementët socialë dhe kulturorë në gjuhësinë e aplikuar, ndërlidhja e fushave të gjuhësisë së aplikuar, implikimet për mësimin dhe mësimdhënien e gjuhës, Kreu. 1
- 2
- Gjuha dhe përdorimi i gjuhës: Gramatika, lloje të ndryshme të gramatikës, çështje dhe kufizime që lidhen me përshkrimin e gramatikës, implikime për të mësuarit dhe mësimdhënien e gramatikës, Kreu 2
- 3
- Gjuha dhe përdorimi i gjuhës: fjalori, çfarë është fjalori, çfarë fjalori duhet mësuar dhe si, llojet e të mësuarit të fjalorit, si të mësohet fjalori, çështje në vlerësimin e njohurive të fjalorit, janë të lidhura me madhësinë e fjalorit dhe aftësinë gjuhësore, Kreu 3
- 4
- Analiza e ligjërimit, përcaktimi i tij, analiza e gjuhës së folur dhe e shkruar në kontekstin e saj social, qasje të ndryshme ndaj analizës gjuhësore, analiza kritike e ligjërimit, marrëdhënia e aspekteve gjuhësore në analizën e ligjërimit, implikimet për pedagogjinë gjuhësore, Kreu 4
- 5
- Pragmatika, çfarë është pragmatika, këndvështrimet e saj për përdorimin e gjuhës, komunikimi në kontekst dhe parimet që drejtojnë komunikimin efektiv, efektet e faktorëve socialë dhe konteksti në përdorimin e gjuhës, pragmatike për përdorimin e gjuhës, Pragmatika dhe mësimi dhe mësimdhënia e gjuhës, Kreu 5
- 6
- Gjuhësia e korpusit, Çfarë është linguistika e korpusit, Dizajni dhe përpilimi i korpusit, Çështjet në hartimin e korpusit, Çfarë mund të na thotë një korpus, Vështrim i përgjithshëm i llojeve të ndryshme të studimeve të korpusit, Si mund të informojnë korpuset mësimin e gjuhës, Kreu 6
- 7
- Fushat thelbësore të kërkimit në gjuhësinë e aplikuar: Përvetësimi i gjuhës së dytë (SLA), Çfarë është përvetësimi i gjuhës së dytë, teoritë e mësimit të L2, perspektivat sociologjike, psikologjike dhe gjuhësore, gjuha e nxënësit L2, ndikimi dhe transferimi i L1, Mësimi dhe përvetësimi i gjuhës së dytë, Kreu 7
- 8
- Provim Gjysmëfinal
- 9
- Fokusi te nxënësi Stilet, strategjitë dhe motivimi, Karakteristikat e nxënësit, Karakteristikat jashtë kontrollit të mësuesit: mosha dhe gjinia, aftësia gjuhësore, cilat janë stilet e të mësuarit, cilat janë strategjitë e nxënësit, Motivimi si një proces dinamik në mësimin L2, Implikimet pedagogjike: Kryqëzimi i stileve, strategjive dhe motivimit, Kreu 9
- 10
- Aftësitë gjuhësore Të dëgjuarit, Çfarë është dëgjimi, Çështje në aftësinë e të dëgjuarit, llojet e të dëgjuarit një-kahëshe dhe të dyanshme, proceset në dëgjim: nga lart-poshtë dhe nga poshtë-lart, aftësitë dhe strategjitë e të dëgjuarit, Nga teoria në praktikë: çështje në mësimdhënien e aftësisë së dëgjimit, Kreu 13
- 11
- Aftësitë gjuhësore Të folurit dhe shqiptimi Çfarë janë të folurit dhe shqiptimi? Çështjet në të folur: radha, Zhanret e të folurit, Çështje në shqiptimi: segmentet e zërit, stresi dhe intonacioni, Implikimet për pedagogjinë gjuhësore, Kreu 14
- 12
- Aftësitë gjuhësore Leximi Çfarë është leximi? Leximi në një gjuhë të dytë dhe çështjet kyçe të lidhura me të: njohuritë e fjalorit, njohja e fjalëve, njohuritë gjuhësore në lexim, ndryshimet në lexim midis gjuhës amtare dhe të huaj, Ngjashmëritë midis leximit në gjuhë amtare dhe të huaj, Proceset në kuptimin e leximit në GjH, strategjitë e leximit, Implikimet për mësimdhënien, Kreu 15
- 13
- Aftësitë gjuhësore: të shkruarit, Aspektet e të shkruarit: strategjike, tekstuale, relacionale, Përcaktimi i shkrimtarëve të gjuhës së huaj, Shkrimi në gjuhën e huaj: teoritë, kërkimi dhe pedagogjia: kompozimi i kontrolluar, qasja e procesit, qasja e paragrafit, Kreu 16
- 14
- Vlerësimi i aftësive gjuhësore Çfarë është vlerësimi gjuhësor? Çështjet themelore në vlerësimin e gjuhës: konstruktimi i vlefshmërisë, analiza e testit, Vlerësimi i gjuhës dhe mësimi i gjuhës: kthimi, vlerësimi alternativ, avantazhet dhe disavantazhet e tij, Alfabetizimi i vlerësimit gjuhësor (LAL) Kreu 17
- 15
- Prezantimet e studentëve
- 16
- Provim Final