- Kodi
- ISC 214
- Emri
- Tekste Hadithi
- Semestri
- 0
- Leksione
- 4.00
- Seminare
- 0.00
- Laboratore
- 0.00
- Kredite
- 4.00
- ECTS
- 5.00
- Përshkrimi
-
Në këtë lëndë trajtohen temat rreth hadithit. Qëllimi i kësaj lënde është kuptimi sa më i mirë i haditheve nga studentët si dhe pajisjet e nevojshme që nevojiten për të përfituar nga burimet e haditheve. Në këtë mënyrë shqyrtohen termat kryesore të hadithit, transmetuesit e hadithit, veprat kryesore të hadithit. Këto tema shqyrtohen duke marrë parasysh zhvillimin historik të shkencës së hadithit. Në këtë mënyrë nxënësit njihen me tekstet origjinale të haditheve.
- Objektivat
-
Të aftësohemi në shpjegimi. e haditheve me detaje. Leximi i haditheve për fjalët dhe veprat e Profetit Muhamed (a.s) nga arabishtja dhe mësimi përmendësh i disa prej tyre.
- Java
- Tema
- 1
- Hyrje: Hadithi dhe Suneti, Rëndësia e Hadithit, Historia e Hadithit. Fjalët e profetit Muhamed (a.s.) gjithmonë kanë ngjallur interesin e shkrimtarëve, studiuesve dhe intelektualëve. Ata janë bërë një burim mençurie dhe nuk e kanë humbur kurrë rëndësinë e tyre në lidhje me kohën. Ndërtimi i marrëdhënieve shoqërore, afërsia, bujaria, solidariteti, drejtësia dhe dashuria janë ndër temat bazë që trajtohen. Riyadhus-Saliheen, Vëllimi I, Mukadima
- 2
- Leximi i tekstit nga Buhariu, Kitabu'l Iman, nga faqja 19-22. Nxënësit lexojnë duke vendosur lëvizjen dhe më pas përkthehet fragmenti. Diskutohet kuptimi dhe struktura e tekstit. Sqarohen fjalët e panjohura në hadith.
- 3
- Leximi i tekstit nga Buhariu, Kitabu'l Iman, nga faqja 23-26. Nxënësit lexojnë duke vendosur lëvizjen dhe më pas përkthehet fragmenti. Diskutohet kuptimi dhe struktura e tekstit. Sqarohen fjalët e panjohura në hadith.
- 4
- Hadithe për vlerën e shëndetit dhe kohës në Islam. Leximi dhe mësimi përmendësh i hadithit. Mirësitë që posedon njeriu janë të shumta, disa prej tyre të brendshme dhe disa të jashtme materiale. Në hadithin e përmendur dy prej tyre janë theksuar, për shkak të vlerës dhe rolit të tyre, mund të themi se janë dy shtylla që e bëjnë jetën e njeriut dinamike dhe interesante.
- 5
- Leximi i tekstit nga Buhariu, Kitabu'l Iman, nga faqja 27-30. Nxënësit lexojnë duke vendosur lëvizjen dhe më pas përkthehet fragmenti. Diskutohet kuptimi dhe struktura e tekstit. Sqarohen fjalët e panjohura në hadith.
- 6
- Leximi i disa haditheve të zgjedhura. Leximi i haditheve mbi të drejtat dhe liritë themelore të njeriut sipas jurisprudencës islame. Për secilin, e drejta e lirisë është e natyrshme, e lindur. Baza e lirisë është mendimi i lirë, adresa e lirisë është besimi i lirë. Feja njeh të gjithë njerëzve të drejtën e jetës, lirisë, arsimimit dhe dinjitetit.
- 7
- Leximi i tekstit nga Buhariu, Kitabu'l Iman, nga faqet 31-34. Nxënësit lexojnë duke vendosur lëvizjen dhe më pas përkthehet fragmenti. Diskutohet kuptimi dhe struktura e tekstit.
- 8
- Provimi gjysmë final
- 9
- Hadith për drejtësinë dhe moralin. Leximi nga arabishtja i haditheve me temë: Përkushtimi i besimtarit në çështje të rëndësishme dhe pesha e fjalës dhe ndikimi i saj. Më pas fjalët e panjohura përkthehen dhe shpjegohen. Në këtë hadith shumë koncepte janë të strukturuara në një fjali prej katër deri në pesë fjalë.
- 10
- Leximi i tekstit nga Buhariu, Kitabu'l Iman, nga faqja 35-38. Nxënësit lexojnë duke vendosur lëvizjen dhe më pas përkthehet fragmenti. Diskutohet kuptimi dhe struktura e tekstit.
- 11
- Leximi i disa haditheve të zgjedhura: Metoda e Profetit Muhamed (a.s.) në edukimin e fëmijëve. Leximi nga arabishtja i hadithit të njohur, të natyrës njerëzore. Mund ta përmbledhim në disa nëntema si: Modeli i prindërimit, zgjedhja e kohës së përshtatshme për këshillimin e fëmijëve, drejtësia, barazia mes fëmijëve dhe të drejtat e fëmijëve dhe rëndësia e lutjes së prindërve për fëmijët e tyre.
- 12
- Leximi i tekstit nga Buhariu, Kitabu'l Iman, nga faqja 39-42. Nxënësit lexojnë duke vendosur lëvizjen dhe më pas përkthehet fragmenti. Diskutohet kuptimi dhe struktura e tekstit.
- 13
- Leximi i disa haditheve të zgjedhura mbi njerëzimin dhe bamirësinë. Leximi i haditheve nga gjuha arabe dhe përkthimi i tekstit. Diskutim për fjalë të panjohura. Në këtë hadith, metoda profetike është paraqitur me metodën e ilustrimit përmes shembullit, krahasimit dhe analogjisë. Sjellja e shembujve e bën konceptin të të kuptueshëm dhe krijon ndikim. Diskutim për lidhjen e ngushtë ndërmjet besimit dhe lëmoshës.
- 14
- Leximi i tekstit nga Buhariu, Kitabu'l Iman, nga faqja 43-46. Nxënësit lexojnë duke vendosur lëvizjen dhe më pas përkthehet fragmenti. Diskutohet kuptimi dhe struktura e tekstit. Sqarimi i koncepteve kryesore.
- 15
- Përsëritje
- 16
- Provim Final
- 1
- Të rritet botëkuptimi i studentëve në fushën e hadithit.
- 2
- Përrmirësimi i njohuritë e nxënësve për librat klasikë të hadithit.
- 3
- Studentët do të jenë në gjendje të kuptojnë tekstin e haditheve nga burimi origjinal.
- Sasia Përqindja Përqindja totale
- Gjysmë finale
- 1 30% 30%
- Kuize
- 1 10% 10%
- Projekte
- 1 10% 10%
- Detyra
- 0 0% 0%
- Laboratorët
- 0 0% 0%
- Pjesëmarrja në mësim
- 1 10% 10%
- Përqindja totale e vlerësimit
- 60%
- Përqindja e provimit përfundimtar
- 40%
- Përqindja totale
- 100%
- Sasia Kohëzgjatja (orë) Gjithsej (orë)
- Kohëzgjatja e kursit (përfshirë javët e provimit)
- 16 4 64
- Orë studimi jashtë klasës
- 14 3 42
- Detyrat
- 1 6 6
- Gjysmë finale
- 1 5 5
- Provimi përfundimtar
- 1 8 8
- Të tjera
- 0 0 0
- Ngarkesa totale e punës
- 125
- Ngarkesa totale e punës / 25 (orë)
- 5.00
- ECTS
- 5.00