Metodat e Mësimdhënies së Aftësive Gjuhësore të Gjuhës Angleze në AMU

Print

Enriketa Sogutlu, Prof. Asoc. Dr.

Kodi
ELL 543
Emri
Metodat e Mësimdhënies së Aftësive Gjuhësore të Gjuhës Angleze në AMU
Semestri
3
Leksione
3.00
Seminare
1.00
Laboratore
0.00
Kredite
3.50
ECTS
6.00
Përshkrimi

Ky kurs i njeh studentët me bazat e mësimdhënies së katër aftësive: të dëgjuarit, të lexuarit, të folurit dhe të shkruarit në arsimin e mesëm të ulët. Përveç bazës teorike, koncepteve dhe terminologjisë që lidhen me secilën aftësi, kursi i prezanton studentët me shembuj/modele mësimesh për secilën aftësi duke vënë theksin në aspektet/hapat kryesore të mësimdhënies efektive: metodologjinë dhe teknikat e mësimdhënies, praktikën dhe strategjitë që mund të përdorë nxënësi, si dhe qortimin e gabimeve dhe vlerësimin. Gjithashtu, ai inkurajon studentët të mendojnë në mënyrë kritike dhe reflektuese me qëllim zhvillimin e perceptimit individual për metodat dhe strategjitë e mësimdhënies si dhe të përgatisin një model mësimi për secilën aftësi.

Objektivat

Studentët njihen me specifikat e secilës aftësi, strategjitë, për mësimdhënien e tyre, mënyrat e vlerësimit dhe qortimit të gabimeve, në grup-mosha e arsimit të mesëm të ulët Kuptojnë rëndësinë e mësimdhënies së secilës aftësi, dhe praktikojnë njohuritë teorike nëpërmjet përgatitjes së orëve mësimore për secilën aftësi.

Java
Tema
1
Mësimdhënia e sistemit gjuhësor, integrimi i katër aftësive. Aftësia e të dëgjuarit dhe ndikimi i saj në përvetësimin e gjuhës. Aspekte të të dëgjuarit, çfarë e bën dëgjimin të vështirë, veprimtari të ndryshme për të ushtruar dhe kontrolluar aftësinë e dëgjimit sipas niveleve, veprimtari dhe mënyra për të kontrolluar dhe vlerësuar aftëinë e dëgjimit në klasë, Përshtatja me nivelin dhe grupmoshën a adoleshencës (Ur, ch1, Brown, chapter 16)
2
Model i një ore mësimi për aftësinë e të dëgjuarit, objektivat, teknikat për realizimin e saj, modele mësimi të përgattura nga studentët, vlerësim, diskutime dhe sugjerime të studentëve për organizimin e orës (punime të studentëve)
3
Aftësia e të lexuarit dhe ndikimi i saj në përvetësimin e gjuhës. Aspekte të të lexuarit, çfarë e bën leximin të vështirë për grupmoshën e adoleshencës, veprimtari të ndryshme për të ushtruar dhe kontrolluar aftësinë e të lexuarit sipas niveleve për grupmoshën e adoleshencës, veprimtari dhe mënyra për të kontrolluar dhe vlerësuar aftëinë e leximit në klasë (Ur, ch 10, ch4, Brown, ch18)
4
Model i një ore mësimi për aftësinë e të lexuarit, objektivat, teknikat për realizimin e saj modele mësimi të përgattura nga studentët, vlerësim, diskutime dhe sugjerime të studentëve për organizimin e orës (punime të studentëve)
5
Mësimdhënia e gramatikës, roli i saj në përvetësimin e gjuhës, mënyra të ndryshme për mësimdhënien e saj, qortimi i gabimeve gramatikore në të shkruar dhe të folur, pspecifika e mësimdhënies së gramatikës në grupmoshën e adoleshencës, (UR, ch 7, Brown, ch 20, Ellis current trends in the teaching of grammar)
6
Model i një ore mësimi për mësimdhënien e gramatikës, objektivat, teknikat për realizimin e saj, modele mësimi të përgattura nga studentët, vlerësim, diskutime dhe sugjerime të studentëve për organizimin e orës (punime të studentëve)
7
Vlerësimi në grup-moshën e adoleshencës, vlerësimi i vazhdueshëm dhe përfundimtar, karakteristika që vlerësimit për këtë grup-moshë (Ur, Ch13, Brown ch.21)
8
Provim gjysmë-final
9
Aftësia e të shkruarit dhe ndikimi i saj në përvetësimin e gjuhës. Qasje të ndryshme për mësimdhnien e të shkruarit, llojet e gjuhës së shkruar, çfarë e bën të shkruarin të vështirë, veprimtari të ndryshme për të ushtruar dhe kontrolluar aftësinë e të shkruarit, veprimtari dhe mënyra për të kontrolluar dhe vlerësuar aftëinë e të shkruarit në grupmoshën e adoleshencës (Ur, ch 11 Brown, ch 19)
10
Model i një ore mësimi për aftësinë e të shkruarit, objektivat, teknikat për realizimin e saj, modele mësimi të përgattura nga studentët, vlerësim, diskutime dhe sugjerime të studentëve për organizimin e orës (punime të studentëve)
11
Aftësia e të folurit dhe ndikimi i saj në përvetësimin e gjuhës. Aspekte të të folurit, çfarë e bën të folurin të vështirë, veprimtari të ndryshme për të ushtruar dhe kontrolluar aftësinë e të folurit sipas niveleve dhe grupmoshëes së adoleshencës, veprimtari dhe mënyra për të kontrolluar dhe vlerësuar aftësinë e të folurit në klasë, qortimi i gabimeve në të folur (Ur, ch 9, Brown, chapter 17)
12
Model i një ore mësimi për aftësinë e të folurit, objektivat, teknikat për realizimin e saj modele mësimi të përgattura nga studentët, vlerësim, diskutime dhe sugjerime të studentëve për organizimin e orës (punime të studentëve)
13
Mësimdhënia e fjalorit, roli i saj në përvetësimin e gjuhës, mënyra të ndryshme për mësimin e fjalorit në grupmoshën e adoleshencës, mënyra për vlerësimin e fjalorit të nxënësit, (Ur. ch 6)
14
Model i një ore mësimi për mësimdhënien e fjalorit, objektivat, teknikat për realizimin e saj, modele mësimi të përgattura nga studentët, vlerësim, diskutime dhe sugjerime të studentëve për organizimin e orës (punime të studentëve)
15
Çështje themelore në mësimdhënien e gjuhës angleze në grup-moshat e adoleshencës, menaxhimi i klasës, nxënësit me aftësi ndryshe, teknologjia dhe mbështetja profesionale (Ur, ch 17, 20)
16
Provim Final
1
Studenti njeh konceptet dhe terminologjinë bazë për secilën aftësi
2
Studenti njeh tiparet dalluese të secilës aftësi dhe strategji specifike për mësimdhënien e tyre tek mosha e adoleshencës
3
Studenti analizon dhe shpjegon modele mësimi të katër aftësive me tiparet dalluese tek mosha e adoleshencës
4
Studenti vlerëson në mënyrë kritike strategji të ndryshme të mësimdhënies për secilën aftësi tek mosha e adoleshencës
5
Studenti njeh, zgjedh dhe përgatit veprimtari dhe modele mësimi për secilën aftësi tek mosha e adoleshencës
6
Studenti përdor strategji, qasje dhe teknika të ndryshme për zhvillimin e aftësive marrëse dhe prodhuese të nxënësit tek mosha e adoleshencës
Sasia Përqindja Përqindja totale
Gjysmë finale
1 35% 35%
Kuize
0 0% 0%
Projekte
1 10% 10%
Detyra
1 20% 20%
Laboratorët
0 0% 0%
Pjesëmarrja në mësim
0 0% 0%
Përqindja totale e vlerësimit
65%
Përqindja e provimit përfundimtar
35%
Përqindja totale
100%
Sasia Kohëzgjatja (orë) Gjithsej (orë)
Kohëzgjatja e kursit (përfshirë javët e provimit)
16 4 64
Orë studimi jashtë klasës
14 3 42
Detyrat
2 15 30
Gjysmë finale
1 9 9
Provimi përfundimtar
1 9 9
Të tjera
0 0 0
Ngarkesa totale e punës
154
Ngarkesa totale e punës / 25 (orë)
6.16
ECTS
6.00