- Kodi
- ELL 543
- Emri
- Metodat e Mësimdhënies së Aftësive Gjuhësore të Gjuhës Angleze në AMU
- Semestri
- 3
- Leksione
- 3.00
- Seminare
- 1.00
- Laboratore
- 0.00
- Kredite
- 3.50
- ECTS
- 6.00
- Përshkrimi
-
Ky kurs i njeh studentët me bazat e mësimdhënies së katër aftësive: të dëgjuarit, të lexuarit, të folurit dhe të shkruarit në arsimin e mesëm të ulët. Përveç bazës teorike, koncepteve dhe terminologjisë që lidhen me secilën aftësi, kursi i prezanton studentët me shembuj/modele mësimesh për secilën aftësi duke vënë theksin në aspektet/hapat kryesore të mësimdhënies efektive: metodologjinë dhe teknikat e mësimdhënies, praktikën dhe strategjitë që mund të përdorë nxënësi, si dhe qortimin e gabimeve dhe vlerësimin. Gjithashtu, ai inkurajon studentët të mendojnë në mënyrë kritike dhe reflektuese me qëllim zhvillimin e perceptimit individual për metodat dhe strategjitë e mësimdhënies si dhe të përgatisin një model mësimi për secilën aftësi.
- Objektivat
-
Studentët njihen me specifikat e secilës aftësi, strategjitë, për mësimdhënien e tyre, mënyrat e vlerësimit dhe qortimit të gabimeve, në grup-mosha e arsimit të mesëm të ulët Kuptojnë rëndësinë e mësimdhënies së secilës aftësi, dhe praktikojnë njohuritë teorike nëpërmjet përgatitjes së orëve mësimore për secilën aftësi.
- Java
- Tema
- 1
- Mësimdhënia e sistemit gjuhësor, integrimi i katër aftësive. Aftësia e të dëgjuarit dhe ndikimi i saj në përvetësimin e gjuhës. Aspekte të të dëgjuarit, çfarë e bën dëgjimin të vështirë, veprimtari të ndryshme për të ushtruar dhe kontrolluar aftësinë e dëgjimit sipas niveleve, veprimtari dhe mënyra për të kontrolluar dhe vlerësuar aftëinë e dëgjimit në klasë, Përshtatja me nivelin dhe grupmoshën a adoleshencës (Ur, ch1, Brown, chapter 16)
- 2
- Model i një ore mësimi për aftësinë e të dëgjuarit, objektivat, teknikat për realizimin e saj, modele mësimi të përgattura nga studentët, vlerësim, diskutime dhe sugjerime të studentëve për organizimin e orës (punime të studentëve)
- 3
- Aftësia e të lexuarit dhe ndikimi i saj në përvetësimin e gjuhës. Aspekte të të lexuarit, çfarë e bën leximin të vështirë për grupmoshën e adoleshencës, veprimtari të ndryshme për të ushtruar dhe kontrolluar aftësinë e të lexuarit sipas niveleve për grupmoshën e adoleshencës, veprimtari dhe mënyra për të kontrolluar dhe vlerësuar aftëinë e leximit në klasë (Ur, ch 10, ch4, Brown, ch18)
- 4
- Model i një ore mësimi për aftësinë e të lexuarit, objektivat, teknikat për realizimin e saj modele mësimi të përgattura nga studentët, vlerësim, diskutime dhe sugjerime të studentëve për organizimin e orës (punime të studentëve)
- 5
- Mësimdhënia e gramatikës, roli i saj në përvetësimin e gjuhës, mënyra të ndryshme për mësimdhënien e saj, qortimi i gabimeve gramatikore në të shkruar dhe të folur, pspecifika e mësimdhënies së gramatikës në grupmoshën e adoleshencës, (UR, ch 7, Brown, ch 20, Ellis current trends in the teaching of grammar)
- 6
- Model i një ore mësimi për mësimdhënien e gramatikës, objektivat, teknikat për realizimin e saj, modele mësimi të përgattura nga studentët, vlerësim, diskutime dhe sugjerime të studentëve për organizimin e orës (punime të studentëve)
- 7
- Vlerësimi në grup-moshën e adoleshencës, vlerësimi i vazhdueshëm dhe përfundimtar, karakteristika që vlerësimit për këtë grup-moshë (Ur, Ch13, Brown ch.21)
- 8
- Provim gjysmë-final
- 9
- Aftësia e të shkruarit dhe ndikimi i saj në përvetësimin e gjuhës. Qasje të ndryshme për mësimdhnien e të shkruarit, llojet e gjuhës së shkruar, çfarë e bën të shkruarin të vështirë, veprimtari të ndryshme për të ushtruar dhe kontrolluar aftësinë e të shkruarit, veprimtari dhe mënyra për të kontrolluar dhe vlerësuar aftëinë e të shkruarit në grupmoshën e adoleshencës (Ur, ch 11 Brown, ch 19)
- 10
- Model i një ore mësimi për aftësinë e të shkruarit, objektivat, teknikat për realizimin e saj, modele mësimi të përgattura nga studentët, vlerësim, diskutime dhe sugjerime të studentëve për organizimin e orës (punime të studentëve)
- 11
- Aftësia e të folurit dhe ndikimi i saj në përvetësimin e gjuhës. Aspekte të të folurit, çfarë e bën të folurin të vështirë, veprimtari të ndryshme për të ushtruar dhe kontrolluar aftësinë e të folurit sipas niveleve dhe grupmoshëes së adoleshencës, veprimtari dhe mënyra për të kontrolluar dhe vlerësuar aftësinë e të folurit në klasë, qortimi i gabimeve në të folur (Ur, ch 9, Brown, chapter 17)
- 12
- Model i një ore mësimi për aftësinë e të folurit, objektivat, teknikat për realizimin e saj modele mësimi të përgattura nga studentët, vlerësim, diskutime dhe sugjerime të studentëve për organizimin e orës (punime të studentëve)
- 13
- Mësimdhënia e fjalorit, roli i saj në përvetësimin e gjuhës, mënyra të ndryshme për mësimin e fjalorit në grupmoshën e adoleshencës, mënyra për vlerësimin e fjalorit të nxënësit, (Ur. ch 6)
- 14
- Model i një ore mësimi për mësimdhënien e fjalorit, objektivat, teknikat për realizimin e saj, modele mësimi të përgattura nga studentët, vlerësim, diskutime dhe sugjerime të studentëve për organizimin e orës (punime të studentëve)
- 15
- Çështje themelore në mësimdhënien e gjuhës angleze në grup-moshat e adoleshencës, menaxhimi i klasës, nxënësit me aftësi ndryshe, teknologjia dhe mbështetja profesionale (Ur, ch 17, 20)
- 16
- Provim Final
- 1
- Studenti njeh konceptet dhe terminologjinë bazë për secilën aftësi
- 2
- Studenti njeh tiparet dalluese të secilës aftësi dhe strategji specifike për mësimdhënien e tyre tek mosha e adoleshencës
- 3
- Studenti analizon dhe shpjegon modele mësimi të katër aftësive me tiparet dalluese tek mosha e adoleshencës
- 4
- Studenti vlerëson në mënyrë kritike strategji të ndryshme të mësimdhënies për secilën aftësi tek mosha e adoleshencës
- 5
- Studenti njeh, zgjedh dhe përgatit veprimtari dhe modele mësimi për secilën aftësi tek mosha e adoleshencës
- 6
- Studenti përdor strategji, qasje dhe teknika të ndryshme për zhvillimin e aftësive marrëse dhe prodhuese të nxënësit tek mosha e adoleshencës
- Sasia Përqindja Përqindja totale
- Gjysmë finale
- 1 35% 35%
- Kuize
- 0 0% 0%
- Projekte
- 1 10% 10%
- Detyra
- 1 20% 20%
- Laboratorët
- 0 0% 0%
- Pjesëmarrja në mësim
- 0 0% 0%
- Përqindja totale e vlerësimit
- 65%
- Përqindja e provimit përfundimtar
- 35%
- Përqindja totale
- 100%
- Sasia Kohëzgjatja (orë) Gjithsej (orë)
- Kohëzgjatja e kursit (përfshirë javët e provimit)
- 16 4 64
- Orë studimi jashtë klasës
- 14 3 42
- Detyrat
- 2 15 30
- Gjysmë finale
- 1 9 9
- Provimi përfundimtar
- 1 9 9
- Të tjera
- 0 0 0
- Ngarkesa totale e punës
- 154
- Ngarkesa totale e punës / 25 (orë)
- 6.16
- ECTS
- 6.00