- Kodi
- COM 101
- Emri
- Hyrje në Komunikim Masiv
- Semestri
- 1
- Leksione
- 3.00
- Seminare
- 0.00
- Laboratore
- 0.00
- Kredite
- 3.00
- ECTS
- 4.00
- Përshkrimi
-
Komunikimi masiv përfshin shpërndarjen e gjerë të informacionit pak a shumë në të njëjtën kohë për audienca të mëdha. Ky kurs trajton natyrën themelore të komunikimit masiv, organizatat dhe mjetet që e krijojnë atë, media dhe mjetet me të cilin ka të bëjë si dhe audienca që e përdor atë. Është një kurs prezantues për mjetet e komunikimit masiv, karakteristikat dalluese, disa teori mbizotëruese të komunikimit, çështje të organizimit nga aspekti i pronësisë, teknologjia moderne, etj. Në këtë kurs do të analizohen mënyrat se si media të veçanta si gazetat, librat, radio, TV dhe mediat e reja ndihmojnë në formimin e realitetit shoqëror. Në mënyrë të veçantë do të analizohen teknikat e opinion-bërjes nërmjet mjetet e komunikimit masiv. Një rëndësi e veçantë do t’i kushtohet audiencës, përfshirjes dhe ndikimit të saj në mjetet e komunikimit masiv.
- Objektivat
-
Kjo lëndë do të ndihmojë studentët që: - të kuptojnë vlerën që komunikimi dhe veçanërisht gazetaria ka nëndërtimin e një shoqërie të lirë. - të pajisen me njohuri mbi evoluimin e mediave dhe se si ata mund të jenë konsumatorë dhe prodhues të informacionit, reklamës, marrëdhënieve me publikun dhe argëtimit. - të mësojnë mënyrat mbi identifikimin dhe përdorimin e burimeve cilësore të gazetarisë në mënyrë që të jenë të mirëinformuar. - të zhvillojnë vlerat e etikës, qëndrimet profesionale dhe aftësitë personale të nevojshme për përgatitjen e tyre si specialist të komunikimit
- Java
- Tema
- 1
- Hyrje në shkencat e komunikimit / Komunikimi dhe kultura
- 2
- Mesazhi nëpërmjet komunikimit verbal, joverbal dhe të folurës në publik
- 3
- Mesazhi përmes librit si mjet i komunikimit masiv
- 4
- Karakteristikat e mesazhit përmes radios
- 5
- Televizioni dhe karakteristikat e mesazhit të transmetuar
- 6
- Kinemaja dhe filmi
- 7
- Gazeta si mjet i komunikimit masiv. Karakteristikat e mesazhit të gazetës
- 8
- Provim Gjysmëfinal
- 9
- Interneti dhe Web-i; Mediat e reja si mjete komunikimi
- 10
- Reklama dhe mesazhi i transmetuar nëpërmjet saj
- 11
- Marrëdhëniet publike dhe karakteristikat e tyre
- 12
- Agjencitë e lajmeve / Sistemet ndërkombëtare dhe krahasuese të medias
- 13
- Audiencat, ndikimi dhe përfshirja e tyre në komunikimin masiv
- 14
- Etika dhe kontrollet e tjera formale
- 15
- Efektet sociale të komunikimit masiv
- 16
- Provim Final
- 1
- Studentët do të përvetësojnë njohuri mbi mënyrat e funksionimit të mjeteve të komunikimit masiv
- 2
- Studentët do të zhvillojnë mendimin kritik mbi perceptimin e mesazhit të shpërndarë nga mjetet e komunikimit masiv.
- 3
- Studentët do të jenë në gjendje të diskutojnë dhe të mbrojnë rëndësinë e gazetarisë në ndërtimin e një shoqërie të lirë.
- Sasia Përqindja Përqindja totale
- Gjysmë finale
- 1 30% 30%
- Kuize
- 2 5% 10%
- Projekte
- 0 0% 0%
- Detyra
- 0 0% 0%
- Laboratorët
- 0 0% 0%
- Pjesëmarrja në mësim
- 1 10% 10%
- Përqindja totale e vlerësimit
- 50%
- Përqindja e provimit përfundimtar
- 50%
- Përqindja totale
- 100%
- Sasia Kohëzgjatja (orë) Gjithsej (orë)
- Kohëzgjatja e kursit (përfshirë javët e provimit)
- 16 3 48
- Orë studimi jashtë klasës
- 14 2 28
- Detyrat
- 0 0 0
- Gjysmë finale
- 1 10 10
- Provimi përfundimtar
- 1 15 15
- Të tjera
- 0 0 0
- Ngarkesa totale e punës
- 101
- Ngarkesa totale e punës / 25 (orë)
- 4.04
- ECTS
- 4.00