- Kodi
- JMC 207
- Emri
- Komunikimi dhe Marketingu Politik
- Semestri
- 3
- Leksione
- 2.00
- Seminare
- 1.00
- Laboratore
- 0.00
- Kredite
- 3.00
- ECTS
- 4.00
- Përshkrimi
-
Ky program prezanton konceptet themelore të komunikimit politik në epokën e mediave të gjeneratës së re dhe sfidat që sjell shekulli XXI. Lënda eksploron marrëdhënien e ngushtë mes aktorëve politikë dhe masmedias, analizën e diskursit të elitave dhe mesazheve elektorale në kontekstin e komunikimit politik. Vëmendje e veçantë i kushtohet komunikimit strategjik në fushatat zgjedhore dhe marketingut politik, që ka fituar rëndësi të madhe edhe në Shqipëri në vitet e fundit. Programi trajton rolin gjithnjë e më të rëndësishëm të konsulentëve dhe ekspertëve në aplikimin e kësaj shkence hibride, duke theksuar tendencat e rritjes së ndikimit të medias dhe marketingut në politikën bashkëkohore.
- Objektivat
-
Studentët të kuptojnë konceptet themelore të komunikimit politik Të analizojnë strategjitë e komunikimit në fushatat zgjm edhore Të zhvillojnë aftësi në marketingun politik Të shqyrtojnë rolin e medias dhe marrëdhënieve publike në politikë. Të kuptojnë ndikimin e teknologjisë dhe mediave të reja në komunikimin politik
- Java
- Tema
- 1
- Përkufizim i termave komunikim dhe marketing politik, teoritë / njohuri mbi lëndën / prezantimi i syllabusit.
- 2
- Procesi i Komunikimit Politik , Formësimi , Elementet e Komunikimit Politik; Aktorët
- 3
- Mesazhi - Procesi i komunikimit me theks Mesazhin; Efektet e komunikimit politik te Mesazhi ; Matja e efekteve te mesazhit; Ndikimi i perceptuar
- 4
- Marrëdhëniet Publike Politike
- 5
- Komunikimi dhe Marketingu Politik në Mass Media dhe në Mediat e Reja
- 6
- Diferencat dhe ngjashmerite e Marketingut Politik me Marketingun Komercial
- 7
- Krijimi I produktit politik, strategjia dhe pozicionimi
- 8
- Provim Gjysmëfinal
- 9
- Komunikimi joverbal ne Politike / gjuha e trupit / imazhi / efektet dhe impakti
- 10
- Votuesi si konsumator
- 11
- Opinioni Publik
- 12
- Propaganda dhe Manipulimi
- 13
- Fushatat me në qendër kandidatin
- 14
- Financimi dhe rëndësia e buxhetit të fushatave
- 15
- Media dhe politika në Shqipëri. Analiza e ligjërimit politik të liderëve kryesore politik në fushata elektorale; Fushata të përhershme ; Krizat.
- 16
- Provim Final
- 1
- Studentët do të përvetësojnë njohuri mbi termat bazë të komunikimit politik. Studentët do të kuptojnë rolin dhe ndërveprimin e aktorëve të komunikimit politik. Studentët do të jenë në gjendje të analizojnë dhe përdorin kanalet e ndryshme të komunikimit për realizimin dhe interpretimin e komunikimit politik.
- Sasia Përqindja Përqindja totale
- Gjysmë finale
- 1 30% 30%
- Kuize
- 0 0% 0%
- Projekte
- 0 0% 0%
- Detyra
- 1 20% 20%
- Laboratorët
- 0 0% 0%
- Pjesëmarrja në mësim
- 1 10% 10%
- Përqindja totale e vlerësimit
- 60%
- Përqindja e provimit përfundimtar
- 40%
- Përqindja totale
- 100%
- Sasia Kohëzgjatja (orë) Gjithsej (orë)
- Kohëzgjatja e kursit (përfshirë javët e provimit)
- 16 3 48
- Orë studimi jashtë klasës
- 14 2 28
- Detyrat
- 1 2 2
- Gjysmë finale
- 1 5 5
- Provimi përfundimtar
- 1 5 5
- Të tjera
- 0 0 0
- Ngarkesa totale e punës
- 88
- Ngarkesa totale e punës / 25 (orë)
- 3.52
- ECTS
- 4.00