Komunikimi dhe Marketingu Politik

Print

Esmeralda Pashollari, MSc

Kodi
JMC 207
Emri
Komunikimi dhe Marketingu Politik
Semestri
3
Leksione
2.00
Seminare
1.00
Laboratore
0.00
Kredite
3.00
ECTS
4.00
Përshkrimi

Ky program prezanton konceptet themelore të komunikimit politik në epokën e mediave të gjeneratës së re dhe sfidat që sjell shekulli XXI. Lënda eksploron marrëdhënien e ngushtë mes aktorëve politikë dhe masmedias, analizën e diskursit të elitave dhe mesazheve elektorale në kontekstin e komunikimit politik. Vëmendje e veçantë i kushtohet komunikimit strategjik në fushatat zgjedhore dhe marketingut politik, që ka fituar rëndësi të madhe edhe në Shqipëri në vitet e fundit. Programi trajton rolin gjithnjë e më të rëndësishëm të konsulentëve dhe ekspertëve në aplikimin e kësaj shkence hibride, duke theksuar tendencat e rritjes së ndikimit të medias dhe marketingut në politikën bashkëkohore.

Objektivat

Studentët të kuptojnë konceptet themelore të komunikimit politik Të analizojnë strategjitë e komunikimit në fushatat zgjm edhore Të zhvillojnë aftësi në marketingun politik Të shqyrtojnë rolin e medias dhe marrëdhënieve publike në politikë. Të kuptojnë ndikimin e teknologjisë dhe mediave të reja në komunikimin politik

Java
Tema
1
Përkufizim i termave komunikim dhe marketing politik, teoritë / njohuri mbi lëndën / prezantimi i syllabusit.
2
Procesi i Komunikimit Politik , Formësimi , Elementet e Komunikimit Politik; Aktorët
3
Mesazhi - Procesi i komunikimit me theks Mesazhin; Efektet e komunikimit politik te Mesazhi ; Matja e efekteve te mesazhit; Ndikimi i perceptuar
4
Marrëdhëniet Publike Politike
5
Komunikimi dhe Marketingu Politik në Mass Media dhe në Mediat e Reja
6
Diferencat dhe ngjashmerite e Marketingut Politik me Marketingun Komercial
7
Krijimi I produktit politik, strategjia dhe pozicionimi
8
Provim Gjysmëfinal
9
Komunikimi joverbal ne Politike / gjuha e trupit / imazhi / efektet dhe impakti
10
Votuesi si konsumator
11
Opinioni Publik
12
Propaganda dhe Manipulimi
13
Fushatat me në qendër kandidatin
14
Financimi dhe rëndësia e buxhetit të fushatave
15
Media dhe politika në Shqipëri. Analiza e ligjërimit politik të liderëve kryesore politik në fushata elektorale; Fushata të përhershme ; Krizat.
16
Provim Final
1
Studentët do të përvetësojnë njohuri mbi termat bazë të komunikimit politik. Studentët do të kuptojnë rolin dhe ndërveprimin e aktorëve të komunikimit politik. Studentët do të jenë në gjendje të analizojnë dhe përdorin kanalet e ndryshme të komunikimit për realizimin dhe interpretimin e komunikimit politik.
Sasia Përqindja Përqindja totale
Gjysmë finale
1 30% 30%
Kuize
0 0% 0%
Projekte
0 0% 0%
Detyra
1 20% 20%
Laboratorët
0 0% 0%
Pjesëmarrja në mësim
1 10% 10%
Përqindja totale e vlerësimit
60%
Përqindja e provimit përfundimtar
40%
Përqindja totale
100%
Sasia Kohëzgjatja (orë) Gjithsej (orë)
Kohëzgjatja e kursit (përfshirë javët e provimit)
16 3 48
Orë studimi jashtë klasës
14 2 28
Detyrat
1 2 2
Gjysmë finale
1 5 5
Provimi përfundimtar
1 5 5
Të tjera
0 0 0
Ngarkesa totale e punës
88
Ngarkesa totale e punës / 25 (orë)
3.52
ECTS
4.00