- Kodi
- IMC 305
- Emri
- Komunikim Vizual
- Semestri
- 3
- Leksione
- 3.00
- Seminare
- 0.00
- Laboratore
- 0.00
- Kredite
- 3.00
- ECTS
- 5.00
- Përshkrimi
-
Kjo lëndë ndihmon studentët të kuptojnë çështjet e perceptimit pamor dhe sesi komunikohet saktë përmes elementëve pamorë, duke u dhënë dije teorike dhe praktike për t’i ndihmuar të kuptojnë dhe të zbatojnë në mënyrë të përgjegjshme e profesionale ato që kanë përftuar në dijet praktike. Kjo lëndë ndihmon edhe studentët e marrëdhënieve publike dhe të komunikimit të marketingut të vlerësojnë dhe t’i përdorin dijet për të përcjellë sa më mirë informacionin në të gjitha fushat e komunikimit.
- Objektivat
-
1. Përvetësimi i teorive dhe strategjive të komunikimit vizual në kontekstin e marrëdhënieve publike dhe komunikimit te marketingut. 2. Përvetësimi i teknikave të komunikimit vizual për të ndikuar dhe angazhuar publikun. 3. Zhvillimi i aftësive për të krijuar dhe përdorur mjete vizuale për komunikimin publik.
- Java
- Tema
- 1
- Prezantimi i lëndës, librat për t’u lexuar, hyrje në lëndë
- 2
- Teoria e Perceptimit - Një perspektivë neurologjike mbi komunikimin vizual. - Revolucioni teknologjik. - Mekanika e Vizionit. - Sistemet Emocionale - Super Pasqyra dhe Përthithje Kulturore.
- 3
- Njohja Vizuale - Historia e “të parit” - Shpejtësia e përpunimit, emocioni, ndërgjegjja - Pamjet vizuale dhe audio - Njohja vizuale në një ekosistem mediatik - Imazhet si përfaqësime të botës fizike - Njohja dhe Emocioni
- 4
- Ekuilibri Vizuale-Verbale - Njohja vizuale dhe përpunimi i informacionit - Roli i përmbajtjes vizuale-verbale në përpunimin e informacionit - Njohja vizuale dhe reklamimi - Dizajni i mesazheve të njohjes vizuale
- 5
- Zbatimi i Parimeve Estetike - Tregimi përmes Fotoraportimit - Fotogazetaria: Estetika, Historia dhe Teknika - Parimet estetike - Rregulli i të tretave - Mesatarja e Artë ose Raporti i Artë - Hapësira Pozitive-Negative - Sekretet e padukshmërisë
- 6
- Estetika në Produktet Mediatike - Kodimi dhe dekodimi i meta-mesazheve - Çfarë është Estetika e Aplikuar e Medias? - Elementet Themelore - Meta-Mesazhet
- 7
- Teoria E Medias Digjitale - Nga komunikimi një-drejtimësh në atë shumë-drejtimësh - Teksti i fokusuar në platformat vizuale - Teoria e Kultivimit - Teoria e të mësuarit social - Korniza e Affordances - Mundësitë e Identitetit - Aftësitë njohëse
- 8
- Provimi gjysmefinal
- 9
- Teoria e Intertekstualitetit Vizual - Eksplorimi i komunikimit politik dhe vizual - Intertekstualiteti përmes luftës së Memeve - Evolucioni i Intertekstualitetit - Memet politike
- 10
- Zhvillimi i Tregimit Vizual - Tregimi vizual i ngjarjeve - Evolucioni i tregimit pamor
- 11
- Llojet & Taktikat e Marketingut Vizual - Llojet e imazheve të përdorura për përmbajtjet pamore - Fotografia - Grafiket dhe Vizatimet - Imazhet e Krijuara nga Perdoruesi - KARIKATURAT
- 12
- Fotografia - Roli i fotografisë - Elementet vizuale të një fotografie efektive - Fotografia dhe identiteti vizual i markës - Studime rasti
- 13
- Përsëritje: Çfarë kemi mësuar, çfarë kemi arritur, ku është dallimi me orën e parë të lëndës
- 14
- Prezantim projekti
- 15
- Prezantim projekti
- 16
- Provim Final
- 1
- Studentët do të kuptojnë stilet dhe tonet e ndryshme të përdorura për formate të ndryshme pamore.
- 2
- Studentët do të demonstrojnë aftësi bazike mbi teknikat e analizimit të medumeve të komunikimit pamor për lloje të ndryshme mediash.
- 3
- Studentët do të aftësohen në vlerësimin dhe kritikën e materialeve të komunikimit pamor.
- Sasia Përqindja Përqindja totale
- Gjysmë finale
- 1 30% 30%
- Kuize
- 0 0% 0%
- Projekte
- 1 20% 20%
- Detyra
- 0 0% 0%
- Laboratorët
- 0 0% 0%
- Pjesëmarrja në mësim
- 1 10% 10%
- Përqindja totale e vlerësimit
- 60%
- Përqindja e provimit përfundimtar
- 40%
- Përqindja totale
- 100%
- Sasia Kohëzgjatja (orë) Gjithsej (orë)
- Kohëzgjatja e kursit (përfshirë javët e provimit)
- 16 3 48
- Orë studimi jashtë klasës
- 14 4 56
- Detyrat
- 1 0 0
- Gjysmë finale
- 1 5 5
- Provimi përfundimtar
- 1 5 5
- Të tjera
- 0 0 0
- Ngarkesa totale e punës
- 114
- Ngarkesa totale e punës / 25 (orë)
- 4.56
- ECTS
- 5.00