Hyrje në Letërsi

Print

Trudy Ann Anderson, PhD

Kodi
ELL 101
Emri
Hyrje në Letërsi
Semestri
1
Leksione
3.00
Seminare
0.00
Laboratore
0.00
Kredite
3.00
ECTS
5.00
Përshkrimi

Lënda synon të prezantojë studentët me njohuri mbi zhanret kryesore letrare të letërsisë Britanike dhe Amerikane të tilla si proza letrare, poezia dhe drama dhe trajton marrëdhëniet në mes gjuhës dhe përvojës estetike. Nga pikëpamja e zhvillimit të aftësive praktike dhe tejknike ,veprat letrare si burime parësore do të shërbejnë si bazë për studimin e mënyrave në të cilat shkrimtarët përdorin gjuhën për të krijuar shprehje estetike të cilat pasqyrojnë përvojat e shqisave, emocionet, intelektin dhe imagjinatën, si dhe mënyrat në të cilat vetë përvoja njerëzore formësohet dhe përcillet nepërmjet gjuhës. Në këtë kurs analizohen konteksti kulturor, karakteret dhe stili i autorit duke përfshirë kontekstin letrar dhe kulturor të krijimtarisë së tij

Objektivat

Qëllimi i këtij kursi është të ndërgjegjësojë nxënësit për cilësitë estetike dhe potencialin e të shprehurit që përcillet me anë të gjuhës angleze dhe për të zhdërvjelltësuar studentët të flasin rreth mënyrave të të ndryshme me anë të të cilave shkrimtarët kanë përcjellë krijimtarinë e tyre me anë të zhanreve letrare. Në përfundim të këtij kursi do të jenë aftësuar • për të kuptuar mënyrat në të cilat shkrimtarët përdorin zhanret e dnryshme letrare si tekste përfaqësuese të periudhave të ndryshme • për të analizuar dhe vlerësuar veprat e letërsisë bazuar në të kuptuarit e tyre të gjuhës letrare dhe forma të zhanreve; • për të interpretuar dhe vlerësuar veprat letrare, duke përdorur dëshmi tekstuale për të mbështetur idetë e tyre, si në diskutimet me gojë në klasë dhe eseve të shkruara kritike.

Java
Tema
1
Të reagosh ndaj pjesëve letrare dhe ndaj dramës si zhanër. Sophocles, Oedipus Rex
2
Sophocles Oedipus Rex (vazhdim)
3
Të lexuarit dhe të trajtuarit e poezisë. Robert Browning, “My Last Duchess”; Thomas Hardy, “The Ruined Maid”
4
William Blake, “The Chimney Sweeper”; John Keats, “On First Looking Into Chapman’s Homer”; Gerard Manley Hopkins, “Spring and Fall”; A.E. Housman, “When I Was One-and-Twenty”; Stevie Smith, “Not Waving but Drowning”
5
Te lexuarit dhe tw trajtuarit e prozws letrare. Hemingway, “A Clean, Well-Lighted Place”
6
Te shkruarit dhe analiza e eseve dhe Langston Hughes, “Salvation”
7
Herman Melville, “Bartleby the Scrivener”
8
Provim Gjysëm final/ESE 1
9
Wordsworth, “The World Is Too Much with Us”; Claude McKay, “If We Must Die” Alfred, Lord Tennyson, “Ulysses”
10
Henrik Ibsen, “A Doll’s House”
11
Nga historia në letërsi / Martin Luther King, Jr., “Letter from Birmingham Jail”
12
William Faulkner, “A Rose for Emily”; Alice Walker, “Everyday Use”
13
ESE 2 / Kate Chopin, “The Storm” /Charlotte Perkins Gilman, “The Yellow Wallpaper
14
John Donne, “Death Be Not Proud”; Robert Frost, “Nothing Gold Can Stay, Emily Dickinson, “After great pain, a formal feeling comes”
15
Ambrose Bierce An occurrence at Owl Creek Bridge/ Dylan Thomas, “Do Not Go Gentle Into That Good Night”
16
Provim Final
1
Zotërojnë njohuri hyrëse në zhanret dhe shkrimet e letërsisë britanike dhe amerikane
2
Përmirësojnë aftësitë e tyre të të shprehurit dhe të shkruarit rreth teksteve në gjuhën angleze
3
Përmirësojnë aftësitë e tyre analitike dhe të nxisin thellimin e njohurive mbi autorët, karakteret dhe prejardhjen e tyre kulturore
Sasia Përqindja Përqindja totale
Gjysmë finale
1 20% 20%
Kuize
0 0% 0%
Projekte
2 15% 30%
Detyra
0 0% 0%
Laboratorët
0 0% 0%
Pjesëmarrja në mësim
1 10% 10%
Përqindja totale e vlerësimit
60%
Përqindja e provimit përfundimtar
40%
Përqindja totale
100%
Sasia Kohëzgjatja (orë) Gjithsej (orë)
Kohëzgjatja e kursit (përfshirë javët e provimit)
16 3 48
Orë studimi jashtë klasës
14 3 42
Detyrat
2 5 10
Gjysmë finale
1 14 14
Provimi përfundimtar
1 11 11
Të tjera
0 0 0
Ngarkesa totale e punës
125
Ngarkesa totale e punës / 25 (orë)
5.00
ECTS
5.00